LEUK HOOR!! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu LEUK HOOR!! - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

LEUK HOOR!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

08 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

zo, nou ben aangekomen hoor!
na een haastige start (waardoor ik natuurlijk weer wat dingen was vergeten)hop, de lucht in.
Van Amsterdam naar Londen, vandaaruit naar Los Angeles (ff tanken), dan naar Auckland,dan naar Christchurch en vandaar met de bus naar Kaikoura. Alles bij elkaar viel alles wel mee hoor, reis gingbest vlug, beetje filmpje kijken, nopje doen,boekje lezen en uiteraard gratis eten hehehe! Toch stieken wel wat dubbele gedachtes, aan de ene kant natuurlijk dikke vette SMEF dat ik in mn uppie ben, maar de andere minuut zat ik alleen maar weer te denken aan de grote expeditie die eraan zat te komen, en expedities zijn natuurlijk COOL. Toen ik aankwam was alles leuk, het rook op het vliegveld zelfs lekker, beetje bos en ook n zeelucht, was weer meteen blij. Dus toen ik in Kaikoura aankwam en die gast waar ik slaap niet opnam (ook niet n 8 x bellen) maakte het me ook nogeneens zoveel uit. Heb mn hele hebben en houwen naar de eerste de beste kroeg gesleept en heb n biertje zitten drinken. Daarna nog n paar x gebeld en heb hm ook maar n e-mail gestuurd. Had al van die gast van het internetcafe ghoord dat ie heel relaxed was endat ie gewoon zn telefoon dan niet bij zich had (ja dat kennen we hier niet he?!).Ben dus na het biertje maar op n bankje n boekje gaan lezen, was toch lekker were en na 2 uur was ie er. Wel n aardige vent, ergens in de 40 ofzo, hij heeft n stuk of 40 koeien en n paar skapie skapies. zn huis staat aan de voet van 2 hele grote bergen, dat ziet er echt vet uit! en alles zo heerlijk groen hier, echt supercool. En de zee is zelfs ook vanaf hier te zien. (nu al helemaal geen kans op heimwee dus)
Kwam hier aan en toen mocht ik meteen even de koeien binnen zetten. Ik moest als een of andere Peter de Geitejongen achter ze aanlopen zodat ze niet stil bleven staan toen ze naar stal moesten. Haha, voelde me echt zo'n uber cowgirl (alleen helaas lopend). Alleen wel uitkijken dat je er niet te dicht achterloopt want het lijken soms net lopende strontsupersookers.
nou dat was mijn dag tot nu toe, zit nu n beetje te tikken, zn vrouw is net thuis, wel n grappig vrouwtje van in de 30 ofzo, die geeft les op allerlei scholen.
Foto's komen eraan, heb er nog niet veel, maar ik denk dat ik dat ff in het internetcafe ga doen want die compu hier is zo traag als jarres..
dus dit was het voor even. Ow, Willeke, wil je dit stukje ff naar Willem en Dirk sturen?die hebben natuurljk geen internet..
nou tjusie iedereen!!
kizz,
marieke

  • 08 Maart 2007 - 07:17

    Mignon:

    Goed geregeld hoor...ben gewoon jaloers!!

    Geniet er maar van, want die 3 maanden zijn zo voorbij.

    Zo...en ik ga nu genieten van mijn laatste werkdag voor mijn vakantie naar Val Thorens...ZUIPEN! :D

  • 08 Maart 2007 - 07:34

    Toni:

    wat nou geen heimwee!! wou je soms zeggen dat ze daar ook nog toni's hebben???? dacht t nieettttttt :) Enjoy meisie

  • 08 Maart 2007 - 07:38

    Steef En Shazzer:

    zo jody het koeiejong,

    Klinkt allemaal super chill daaro!
    heb je wel snel gefixed allemaal.
    geniet ervan groet steef en sharon.

  • 08 Maart 2007 - 08:05

    De Das:

    ik ben blij dat je ben aangekomen.zo te horen zal je eigen niet gaan vervelen.nou nog veel plezier de komende tijd.
    en ik spreek je snel weer
    dikke kus van de das

  • 08 Maart 2007 - 09:22

    Topper!:

    hey andere Topper!

  • 08 Maart 2007 - 09:23

    Huislijk:

    hey marieke,
    top zeg, ouwe cowgirl...
    maak maar veel kiekjes dan worden wij hier lekker jaloers!!!
    have fun, greets Lex.

  • 08 Maart 2007 - 09:25

    Topper!:

    hey andere topper
    klinkt goed allemaal!
    ik kan ook wel wat zon enzo gebruiken, maar dat zit er hier nog niet zo in, dus geniet ervan!

    dikke kus

  • 08 Maart 2007 - 10:10

    Space:

    Grr ben zwaar jaloers..

    HEEEEEEEL veel plezier daarooo !


  • 08 Maart 2007 - 10:15

    Willeke:

    hey marieke gelukkig ben je heel aangekomen ik zat nog aan je te denken!
    maar wel gaaf zeker daar ben benieuwd naar je foto's,en stuur gelijk de mails door!
    nou have fun groetjes willeke...

  • 08 Maart 2007 - 18:06

    Powder:

    Eej Tigah, jij heb t weer goed voor mekaar joh! Wel een beetje lief wezen he voor die koeien :-)
    Nou gedraag je een beetje en kick some ass daarzo.
    Ciao,
    Peet

  • 08 Maart 2007 - 18:09

    Linda:

    Hay schat!

    Het klinkt allemaal veel belovend! Enjoy enjoy! En laat ff weten of je m'n sms hebt gehad.. want dan kan ik je blijven lastig vallen.. XX

  • 08 Maart 2007 - 18:22

    Franz:

    Goed bezig, tijger !
    Enjoy and relax.
    Rock those Kiwi's .....

  • 08 Maart 2007 - 19:12

    Charly:

    heee lekker wijf,,blij dat u reis voorspoedig ging,cowgirl das net wat voor u,gelukkig ben je wel gewend aan een beetje strond aan je handen of in je haar...veel plezier en ik kijk aan naar de verslagen....xxxx rijpe ria und big j

  • 08 Maart 2007 - 19:20

    Mauw:

    Zooo, ik ben erg blij dat je veilig bent aangekomen. Zat hem alweer lekker te knijpen nauurlijk. ohhhhhhh als alles maar goed komt met mijn wijf!! Gelukkig de gedachte dat je de kousen aan hebt maakt me weer helemaal blij. Was al bang dat ik mijn bezem moest gaan pakken. (zonder lamp)
    Nou lekkere bokkebek van me. Ik hoop dat je genoten hebt van mijn beukende knal setjes. Heel veel plezier en geniet ervan.

    Dikke kus
    Elise

  • 08 Maart 2007 - 19:32

    Bianca:

    Hé Mc Cloud Girl!
    Top om te horen dat je goed bent aangekomen!!
    Klinkt allemaal erug super.
    Mis je de SVB niet ;-)
    Geniet er lekker van en doe maar komen met die sappige verhalen!!!
    Greets,
    Bianc

  • 09 Maart 2007 - 06:36

    De Homo's:

    Wou wijffie, wat een start, hihihi, gelijk een cultuurshock, geen telefoon bij zich hoe kan die dat nou doen :-)
    Nou geniet ervan bji je pitoreske bergjes.
    X
    de homo's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaikoura

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 67537

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: