Update - Reisverslag uit Fort Assiniboine, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Fort Assiniboine, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

Update

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

02 September 2008 | Canada, Fort Assiniboine

Hallo hallo, hier ben ik weer met een update, en wat voor 1. Kom namelijk eerder thuis!het seizoen is erg rustig aan t einde van september (+ de maanden die erna komen) en Siebe & Ingrid gaan zelf begin oktober een week op vakantie dus dan is het hier dicht. Ben nu bezig om mn vlucht te wijzigen en zal eind september weer in het land zijn. Heb stiekem de partyflock agenda al uit zitten pluizen hehehe :p
Wat is er verder in de tussentijd gebeurd..
Oja,vorige week kwam een van de gasten met een hond aanzetten, die liep rond te rennen op de weg bij een parkeerplaats. Ze wisten niet van wie ie was dus hebben ze een folder van de ranch onder de ruitewisser van de enige aanwezige auto daar gedaan met een briefje erbij dat hun hond was af te halen op de ranch. Lekker bijdehand dus, zaten wij met dat beest! Kwam ook goed uit dat Siebe een van de grootste hondehaters is en t beest aardig wat herrie maakte.. :s Gelukkig kon Ingrid nog voorkomen dat ie hm niet meteen neerschoot (wat hier normaal schijnt te zijn als je last hebt van een hond). De dierenarts zei dat je de gemeente kon bellen en dat ze hm dan kwamen ophalen. Mooi niet dus, we zouden eerst een uur moeten rijden naar een andere plaats en dan ook nog es 15 dollar moeten betalen. Dat ging dus niet gebeuren. Gelukkig had die campinggast beloofd om hm op te halen als er niemand kwam(wat niet gebeurde, ws. was ie gewoon geditched), en nu heeft t beessie dus een nieuw huis. Eind goed al goed :D
Verder heb ik dit weekend quasi gekampeerd met Cathalie, Kieran en nog wat mensjes uit de buurt. Kieran had zn kar weer tevoorschijn gehaald met 2 paarden ervoor en met die wagen zijn we naar een kampeerplek gereden ergens hier in het park. Laton, ook een local, had ook een tweespan, maar dan met 2 Belgische paarden ervoor, supercool! Heb nog ff op een daarvan gereden, die beesten zijn zo bruut dat het lijkt of je een halve spagaat moet maken als je op die brede rug zit.
Op de plek aangekomen waren er nog meer mensen en daar hebben we lekker mee gekampvuurt enzo, was erg gezellig. Aangezien het ‘s nachts ging vriezen ben ik gewoon naar huis gegaan (dit was dus het quasi gedeelte) en de volgende dag weer terug. Het weer was super en de rit terug op de wagen was dan ook erg chill. Daarna bij Kieran gebleven en ‘s avonds weer n kampvuurtje daar gemaakt wat ook weer erg gezellig was. Ook weer aardig wat zitten tanken met Cathalie dus t leek me niet zo handig dat we nog gingen rijden dus ben ik maar in haar cabin blijven slapen. ‘s ochtends vroeg waren we al om kwart voor 6 wakker van de piepende muizen, t is daar nl. niet helemaal proper&schoon. T is eigenlijk gewoon een blokhut van oud hout met wat houten vloerplanelen en that’s it. Maar goed, moest er toch vroeg uit omdat ik natuurlijk nog naar de ranch moest. Dus wij in de vrieskou naar de auto, start dat ding niet omdat ie koud is! Ongeveer een kwartier geprobeerd om te starten maar het lukte niet. Die mensen die aan het kamperen waren op dat veldje moeten erg blij met ons zijn geweest, aangezien we de vorige avond ook niet echt de stilste waren (we deden niks anders dan de hele tijd om stomme dingen in n deuk liggen en later stond de MP3 keihard een cd van Luna door de boxen te bleren). Maar goed, toen maar naar Kieran;s huis gelopen (kwartiertje snelwandelen) om daar een van zn pickups te halen. Gelukkig staan hier alle auto’s altijd open met de sleutels erin! Helaas had het best gevroren en hadden we geen krabber, dus het eerste stuk hebben we met ons hoofd uit t raam moeten rijden om nog iets van een weg te kunnen zien, maar daarna was ik dan ook goed thuisgekomen. Eind goed al goed.
Voor de rest is het hier rustig, er zijn n paar dagen geen gasten dus ik ben n beetje aan het socializen met ‘t groepje ouwe cowboys uit de buurt. Ben ook meteen al opgenomen in het roddelcircuit, blijkt dus dat Katwijk eigenlijk helemaal niet zo erg is hoor!
En dat was t eigenlijk wel zo’n beetje, foto’s staan weer op facebook

• 02 September 2008 - 20:10

Tim:

hihihih

• 02 September 2008 - 20:32

Mirire:

ik had het nieuws dat je eerder thuis kwam idd al gehoord! ik vind het niet zo erg hoor!hihi
    enne ik, als hondenliefhebber ben blij dat die hond opgehaald is ipv......

• 05 September 2008 - 14:18

Hammelientje:

hey miekos,

wat een verhalen allemaal joh!
    beter dat je eerder thuis komt,kunnen we weer partyen!

maar waar is in godsnaam je facebook?

dikke kus liekje