laatste loodje...moah, niet echt zwaar! - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu laatste loodje...moah, niet echt zwaar! - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

laatste loodje...moah, niet echt zwaar!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 September 2008 | Canada, Edmonton

zoooo, hier ben ik weer, en nu vanuit de stad Edmonton, waar ik bij een heel erg aardig stel verblijf die ik op de ranch heb ontmoet en me aangeboden hadden om de laatste dagen bij hun te verblijven. Waar ik ze maar al te graag aan herinnerd heb want de laatste week op de ranch was rustig, en aangezien Marijke en Ruud (+ Siebe en Ingrid)het ook aardig hadden gehad ging de tijd niet al te snel meer. Gelukkig nog wel wat highlights in de laatste weken kunnen knallen, zoals groep van 27 drinkende vrouwen op de camping, beer in een boom gezien, naar weer n rodeo geweest, leuke afscheidsavond gehad, grootste paard ever meegemaakt. Als ik het zo teruglees moet het voor jullie allemaal erg boers klinken, maar goed, dat krijg je na zoveel maandjes in the middle of nowhere! moest ook echt ff wennen hier hoor, toen ik aankwam. Voor het eerst dat ik weer een heleboel auto's op een weg zag, bussen, drukte. Die mensen waar ik nu zit wonen om de hoek bij een park wat naast een rivier loopt, echt supermooi vooral met de bomen die nu aan het verkleuren zijn, alleen hoor je nu wel het verkeer, wat erg jammer is. maar goed, t is een eerste stap terug naar de maatschappij die toch echt gezet moet worden, maar zat de laatste dag op de ranch en de eerste dag hier toch wel n paar x met n brok in mn keel, gewoon omdat je weet dat je al die natuur en de slow & simple way of life achter je gaat laten. Denk dat als ik dit over n week teruglees in n stek lig, maar goed, als je t van jezelf weet is t niet erg, jatoooooch?
maar heb hier eindelijk weer lekker kunnen shoppen(in The West Edmonton Mall), van mn zuurverdiende ranchcentjes. Maar goed dat ik die op het laatst had gehad, want had t alwere klaargespeeld om mn portomonnee (met creditcard)binnen 8 uur nadat ik hier was aangekomen, te verliezen!. De dag erna (vandaag)wilde ik dus, gewapend met mn pinpas, n ander shopgebiedje ingaan, deed mn pinpas het bij geen 1 bank! aarrrggghhh, behoorlijk irritant dus, WEER, maar goed, ben er nu al aan gewend dat n heleboel niet zo makkelijk gaat dit trippie, en aangezien ik n dak boven mn hoofd heb en eten, zat ik er niet te veel over in. Maar gelukkig, bij een overdekte boerenmarkt (of all places) kon ik pinnen,dus alaaf alaaf. Kwam in het begin al aan met een overvolle tas die eigenlijk te zwaar was, dus nu moet ik kiezen of ik nog een tas erbij koop of gewoon wat minder waardevolle kleren in n paar vuilniszakken stauw en die zo laat vliegen..
nou dat was t wel weer geloof ik, in ieder geval tot snel iedereen!
xxx

  • 28 September 2008 - 09:35

    Linda:

    Hay meis.. Je bent ook echt onverbeterlijk... haha.. hoe vaak jij wat verliest?! Tot snel! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 67605

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: