wederom WARREEEM!! - Reisverslag uit Fort Assiniboine, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu wederom WARREEEM!! - Reisverslag uit Fort Assiniboine, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

wederom WARREEEM!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

07 Augustus 2008 | Canada, Fort Assiniboine

ooooow, wat is t warm hier! hoorde dat het bij jullie ook aardig aan de temperatuur is (geweest)? nou hier is t vast warmer :-)
's middags rijden hebben we dan ook maar afgeschaft, in plaats daarvan zijn we gister lekker met de paardjes aan het zwemmen geweest! de ranch ligt aan de Athabasca river (die ergens in een gletsjer ontstaat) en hier en daar zitten wat plekken waar de stroming niet zo hard gaat en het niet meteen erg diep is, perfect dus om even te poedelen. Sowieso heel raar om in je bikini zonder zadel op een paard te zitten (scheren heeft geen nut, als je eraf komt lijk je net n harige grizzly)en als dan de benen van het paard loskomen lijkt t echt net of je op een zeepaardje zit, supercool! Kunst is dan wel om je heel goed vast te houden anders dan kukel je er echt zo vanaf.
Vanmiddag zijn we weer wezen zwemmen, maar dan met de merries die n maand of 2, 3 n veulentjes hebben gehad en n tijd al niet meer hadden gereden. Voor de rest niets van te merken want ze waren superbraaf en gingen zonder aanmoediging t water in, en de veulentjes erachteraan, SWEEEEEET!!!! die koppies boven water, proestend en al haha!BTW, = niet zielig want het was heerlijk verkoelend voor ze, en ze werden niet gedwongen (voordat ik weer boze reacties krijg van onwetende liefhebbers van viervoetige vachtdragenden..)Verder hebben we deze week ook nog wat met koeien gedaan, te paard n kudde koeien uit de wei halen en er dan 1 of 2 apart zetten, omstebeurt, was erg lachen!
ow, heb eindelijk wat foto's op t net kunnen zetten, alleen wel op Facebook.com (zoeken op Marieke Kromhout), waar je je wel voor moet aanmelden (zelfde als hyves maar dan internationaal)maar t was de enige site waar ik de foto's op kon krijgen met zo'n trage comp als hier..

• 08 Augustus 2008 - 03:08

Mirrie:

Ik weet het niet met het weer hier, het ene moment is het onwijs warm en dan giet het van de hemel!
    maar goed het is ook regenseizoen hier...
    Klinkt zo leuk zwemmen met paarden :)

• 08 Augustus 2008 - 07:05

Bettie:

Ben jaloers op je, kan niet anders zeggen!!
    Echt geweldig om te lezen vooral met die veulentjes er achteraan!!

xx

• 08 Augustus 2008 - 14:31

Iloooo:

Wat een coole ervaringen Mariek! Zwemmen met paarden!

Hoe zit het nou eigenlijk met dat countrydansen....oefen je nog wel es? ;)

Ow en hoe is het met de kiesjes??

Kussie!

• 08 Augustus 2008 - 22:14

Linda:

Het is hier inmiddels weer echt Nederlands weer.. KUT dus!! Heel veel regen.. helaas.. Maar ach, we blijven lachen! Lief hoor dat je als bijna zeemeermin je eigen zeepaardjes tot je beschikking hebt, lijkt me echt Top! Toch zou ik bang zijn dat ik een trap kreeg van een paardenbeen.. (Want geheit dat ik van dat paard af zou vallen).. XX

• 08 Augustus 2008 - 22:37

Sanna:

Heu reislustig kindje.
    Ik zit idd al verweggie en hier is het koud!
    Ik wens je nog vele paard plezier toe en tot mails.
    Liefs Sanaapje

• 09 Augustus 2008 - 17:36