oooowja - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu oooowja - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

oooowja

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 September 2008 | Canada, Edmonton

was ik vergeten te zeggen voor degenen die alweer zitten te zuchten en te steunen bij t nieuws dat ik mn porto weer es ben kwijt geraakt..ik heb hm! had mn tijdelijke slaapkamer al 5 x onderzocht, inclusief de bank waar mn stapeltje kleren op lag, maaarrr, wat denk je. lag ie toch onder die stapel kleren. Zo raar...
maar goed, toch blij want ik sliep toch minder lekker in n toch oh zo lekkere bed van de dochter-van-gast-ouders. Echt, heb t hier super, mn eigen slaapkamer met badkamer + bad. En alhoewel ik normaal nooit in bad ga doe je t nu toch omdat t er na zo;n n hele tijd is :-)
heb ook n eigen huiskamertje met een ongeLOOOFELIJK grote tv + bank met van die uitschuifbare houd-je-been-omhoog-voeteind, heeeeeerlijk!En er is zelfs Heineken voor me gehaald! en aangezien mn flessen Jack D nu toch echt op zijn..
nouja, tot zover de update...

  • 28 September 2008 - 07:50

    Tante Did:

    Je bent ook wel een warhoofd hoor! Wat leuk dat die mensen waar je nu bent je zo verwennen.Thuis is je boeltje ook al weer opgeknapt.Je kan zo weer aan het" gewone" leven beginnen. Ik gun het je van harte hoor!! Dit heb je toch maar weer beleefd en kan niemand je meer afnemen.
    Mariek, een goede thuisvlucht en zie je wel weer in Katwijk.X

  • 28 September 2008 - 08:05

    Topper:

    Ow het is ook altijd hetzelfde met jou! dus ook all good in the end! :)
    ik ben blij dat je er snel gewoon weer bij bent!
    tot snel!

  • 28 September 2008 - 09:36

    Linda:

    Ha ha ha ha... ThanX for the entertainment!! Ha ha ha ha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Edmonton

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 67548

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: