Lady of the Lawn - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu Lady of the Lawn - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

Lady of the Lawn

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Zooo, na de laatste restjes koeieshit en grassprieten van me af te hebben geschrobt hier weer even n
berichtje from down under
Gisteravond lekker vroeg naar bedje toe gegaan, alhoewel ik het nog n uur heb gerekt, zat
om 7 uur al te knikkebollen, maar ben om 8 uur gaan liggen, had geen zin om 4 uur 's nachts
weer klaarwakker te zijn ofzo, ff n soundje opzetten of tv kijken is er dan niet bij denk..
maar alles verliep soepeljtes, werd om kwart voor 8 wakker. ff douchen en ontbijten en aan
de slag dan maar he? vandaag was het; shifting into second gear en gaan met de grasmaaier!
nee, helaas hadden ze niet zo'n uber tof karretje waar je opzit, maar gelukkig wel 1 met
motor (met dus 2 versnellingen). Heb me wel de tandjes gezweet en zag er
uit als n Ierse lepricon, maar ging wel als n jecko!en heb na al die jaren toch eindelijk groene vingers gekregen.nog niet klaar want 's middags was het
natuurlijk weer tijd om de koeien naar hun melkstal te hoeden.
ik liep net terug van dat laatste en liep n beetje om me hen te kijken en het is hier toch
echt wel beter dan thuis hoor he (qua omgeving dan he?!!!), shit! links n stel brute, groene
bergen en rechts, achter weer wat bergen de zee waar n troepje dolfijnen, zeeleeuwen en
walvissen huizen (die hoop ik morgen te gaan bekijken als het droog blijft, want anders
schijnen ze niet zo goed op te sporen te zijn)
ben tot nu toe dus best tevree :-) !

Als iemand trouwens smsjes heeft gestuurd; hier kan ik ze niet ontvangen, heb geen bereik
(zei het toch, in the middle of nowhere hihi)

  • 09 Maart 2007 - 08:10

    Sjorssie:

    juh lekker dan ik zit in belgie met dikke keelsars ben zo ziek als een doggy hahahahah leuk joh weekkie varen pffff maar veel plezier daarro gaat weer naar me krat terrorrrrrrX

  • 09 Maart 2007 - 10:08

    Linda:

    Hallooooo!!

    Haha ik moet echt lachen als ik je email lees.. Laat je je niet teveel uitbuiten.. Het klinkt allemaal nogal lichamelijk zwaar.. Maar ach kan ook eigenlijk helemaal geen kwaad.. word je hard van! Heel veel plezier en geniet er lekker van.. Ik ga maar weer eens leren..

    Liefs Linda XX

  • 09 Maart 2007 - 13:19

    Mieke:

    Hey!

    Ben blij dat je het zo naar je zin hebt!Doet me deugd!
    Is het niet eenzaam?Nou ja, je bent er net....

    Laterrrr...

    Mieke.

  • 09 Maart 2007 - 13:22

    Lina:

    hihihi marieke aan de harde arbeit :P
    Keep up the good work zou ik zeggen :) maar ga je dat doen voor 3 maanden?? Suc6 dan maar chica ;) Xxxxx

  • 09 Maart 2007 - 15:07

    Topper!:

    jeetje mariek,
    je hebt lekker veel nieuwe acties! maare wanneer komen de pix??
    kus miriam

  • 09 Maart 2007 - 17:07

    Charly:

    heee ouwe schapenhoeder,,,zoals het mij dunkt,zit u als god in frankrijk,maar dan net ff anders..vanavond 1 ste vrijdag avond zonder u aanwezigheid,gelukkig kan ik de verslagen uitprinten en uren lang nalezen (haha)maar ik neem er vanavond 1tje op je...solongggg litte cowgirl en say hello to the wales for me...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaikoura

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 67635

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: