tussenstop - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu tussenstop - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

tussenstop

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

15 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Christchurch

zo, ben weer even terug in de maatschappij! vanochtend de bus van kaikoura naar christchurch genomen en mn shit in n hostel gedumpt. Wel lache, ik had vanuit de Lonely Planet n hostel geboekt, kom ik hier, issie ten eerste verhuisd (maar is nog makkelijk te doen vanuit het centrum) en ten 2e issie duurder! geeftniet, kost voor 1 nachtje nog maar € 12,50. lig op n kamertje wat nog kleiner is dan mijn eigen slaapkamer, waar net aan 2 bedden inpassen. Ik slaap nl met nog n meisje in dat hokkie. heb hr nog niet gezien, hoop dat ze niet teveel geluid maakt. aan de andere kant heb ik wel weer aardig wat biertjes verdient dus ik denk dat haar dat ook geen goeie nachtrust zal geven hehehe!
maar goed, wat heb ik woensdag gedaan..nou, ik ben weer es op expeditie gegaan, op zoek naar (levend)wildlife. dit keer naar n zeehondenkolonie. Dat vrouwtje had me op weg naar dr werk afgezet, en toen dacht ik dat ik nog n stukje moest lopen en dat ik daar die beesten wel zou treffen. NOU MOOI NIET DUS! heb nog n uur moeten lopen, eerst n hele steile berg op, toen n steile berg af, toen n heel stuk over grasland en keienstrand, en toen moest ik nog es ff over rotsen klimmen en springen om op het eind toch wel even welgeteld VIER zeehonden te zien. en ze deden geen ene fuck! die eerste lag voor dood, de 2e was zich n half uur aan het wassen (of langer, ben ondertussen maar weggelopen) en de 3e en 4e zaten me alleen maar stom aan te kijken. Ik zat nog te denken om wat te gooien ofzo, om ze wat te laten doen, maar ik had niet echt goeie vluchtroutes om me heen in geval ze tot n gezamenlijke attack over zouden gaan, dus dat heb ik maar laten zitten. Ik heb ze dus maar gewoon ff gefoto' ed en gefilmd, maar ik weet niet of ik dat filmpie op internet kan zetten, ga het wel ff proberen.hebben jullie die andere foto;s trouwens al gechecked? want dan kan ik ze eraf halen en nwe opzetten. je kan ook naar: http://foto.orange.nl/album/?A1=506&A2=106&D=displayAlbumGuest&EMA=3813deabe09c540f9e154c3b9e00c819783303a4d044137e&Album=6kxyibuq512k
gaan, daar staan ze allemaal (even copy & paste' en mensen!)
nou voor de rest ben ik dus vanochtend weggegaan bij mn eerste adoptiefamilie en morgen ga ik eerst n treinreis door de Zuidelijke Alpen maken, schijnt supervet te zijn. ik zag vandaag de eerste besneeuwde bergtoppen al, dus ik hoop dat het vandaag ook nog heeft gesneeuwd daar, dan wordt het morgen helemaal van je woeperdewoep!wel vaag man, op de " begane grond" is het 20 graden en vanaf daar kan je gewoon zien dat het op n berg heeft gesneeuwd.
Ik vind het in ieder geval maf!
nou ik ga ff n biertje kopen ergens, tot laterzzzz!!


ps. Voor degene die zich zorgen maken; mn buspas is onderweg hoor!

  • 15 Maart 2007 - 05:35

    Tropicana Jack:

    he miss M, ziet er allemaal erg gezellig uit die foto's (vooral die koeien vanachter!)en het lezen van je verhaal trouwens ook!
    veel plezier en ik wens je veel kilometers toe kiwigirlie!

    groetjes!

  • 15 Maart 2007 - 09:21

    Ilooo:

    Haha die buspas ja, wat een geruststelling ;)
    Jammer dat je het niet zo treft met het wildlife tot nu toe! Al lijkt het me zowiezo wel bijzonder om al die diertjes in het wild te zien...
    Geniet van je biertje chica!! (zijn ze net zo lekker als hier btw?)
    Smmmmak!

  • 15 Maart 2007 - 15:18

    Inkie:

    Zoooo, je komt straks helemaal fit en afgeslankt terug!!! Wat een actie voor een stel schaapachtige halfdode seebirds... Die koe van de foto doet beter zijn best, hihi. Klinkt verder wel goed hoor allemaal. Geniet er van. Tot snel. Dikke kus.

  • 15 Maart 2007 - 15:26

    Inkie:

    ik zal wel een beetje dom zijn, maar ik krijg die foto's niet geopend. Krijg een foutmelding. HELP!!!
    Trouwens, don't worry, Inkie heeft al weer een nieuwe fiets en we hebben nóg een brandblusser, dussss.....

  • 15 Maart 2007 - 16:26

    Daantje:

    Ziet er leuk uit op de foto`s. Geniet er lekker van!!

  • 15 Maart 2007 - 17:00

    Johan:

    Hee schoonheid!!
    ik vind het helemaal top voor je dat het allemaal goed gaat daar ginter.
    Blijf er dan ook vooral van genieten, voor je het weet is het weer voorbij en ben je hier de boel weer aan het terorren!!
    wta ik al eerder zei blijf voorzichtig doen daar want je bent van meer waarde dan dat je zelf beseft denk ik. lekkere zware koek he.
    ik zal binnenkort weer wat tikken voor je maar onthoud dat dit allemaal niet me sterkste kant is.
    marieke veel plezier en ik mis je ook al een beetje, een beetje he. nee hoor geintje,best veel al nou piraatje tot snel xxx johan

  • 15 Maart 2007 - 17:10

    Powdah:

    Eej Tigah,
    T is maar goed dat je niet hoeft te boppen Mariek met al die biertjes :-)
    Wel een beetje een laffe straal stront btw uit die ass van die cow, je zei dat t supersookers waren maar ziet er iig uit als vette shit allemaal!
    Nou de mazzel maar weer en Njoy it he daarzo.
    Ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 67610

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: