geef mij de echte commune maar! - Reisverslag uit Sandy Bay, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu geef mij de echte commune maar! - Reisverslag uit Sandy Bay, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

geef mij de echte commune maar!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

06 Juni 2007 | Nieuw Zeeland, Sandy Bay

nou de commune was nou niet echt wat ik ervan verwacht had..ik sliep in n huis wat 3 andere mensen gebruikten om te eten en te computeren enz. maar voor de rest hadden ze ook allemaal hun eigen huisje, dus ik zag ze niet echt vaak. de andere mensen van de commune hadden allemaal hun eigen stekkie dus die heb ik helemaal niet gezien!Zat dus merendeel van de tijd in mn uppie n boekje te lezen. voor de rest was er in de omgeving ook niet veel te doen, 1 walking track naar een andere baai (Stoney Bay) en die heb ik gister (woensdag) gedaan, dus ik ben hier eigenlijk wel n beetje klaar! tijd om te moven dus, neem vanmiddag de fery van Coromandel naar Auckland, ga me dus maar weer es onder het stadsvolk begeven. zal wel weer horror worden, aangezien Aucklanfd de grootste stad is van Nieuw Zeeland met het grootste percentage Aziaten. En aangezien ik vorige x in Rotorua al lichtelijk GEK werd..

  • 06 Juni 2007 - 20:07

    De Das:

    je moet nog maar een weekje.dan ben je weer terug in het zonnige kattuk.
    de dikke kus

  • 06 Juni 2007 - 20:44

    Ilooooo:

    Aaaahhh... in onze warme baarmoeder ben je van harte welkom hoor meid!
    Nog even volhouden en genieten!!!! Gaat hard he...
    Kusje!

  • 06 Juni 2007 - 21:36

    Peet:

    Eej Mariek,
    Hebben ze daar ook babi pangang dan of zijn t ander soortige aziaten ;-)
    Je moet gewoon nog ff lekker optimaal genieten daarzo voordat je terug komt want hier is t gewoon nog de same old sjit als voordat je wegging maar zoals je weet is dat ook niet verkeerd.
    Doe je best daarzo en tot sinas.
    Ciao,
    Peet

  • 06 Juni 2007 - 22:51

    Linda:

    Hay schat!

    Nou ik weet zeker dat je je in Auckland zal gaan vermaken.. Veel backpackers.. dus party hardy! Jammer dat je surrogaat commune zo tegen viel.. maar ja.. niets valt de echte commune te overtreffen.. Maar veel zuipplezier in Auckland!! XXX

  • 07 Juni 2007 - 07:51

    Inkie:

    Nou en of je in deze commune meer dan welkom bent!!! Hier geen boekkies lezen in je uppie... Geniet er nog even van en zorg dat je uitgerust terug komt ;-)

  • 07 Juni 2007 - 08:45

    Nancy:

    Hee Marieke! Hoe is het? Gave foto's heb je gemaakt man! Moet je eenmaal thuisgekomen vergroten op canvas. Ziet er goed uit! Veel plezier nog. Krijg ook wel zin om mijn koffer (rugtas) in te pakken en weg te gaan... Doeg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Sandy Bay

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 67661

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: