ijsbar - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu ijsbar - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

ijsbar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

08 Juni 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

was ik bijna vergeten te vertellen, ben vanavond ook nog in n echte ijsbar geweest, de Minus 5 bar. het was n klein Smirnoff barretje waar alles van ijs gemaakt was, de bar, de glazen, de muren, en ze hadden er ook ijssculpturen staan, was wel cool. uiteraard mocht je er weer geen foto;s nemen want die moest je kopen (wat ik niet heb gedaan). Ik had n kortingsbon waarop stond dat je n cocktail kreeg en n rondleiding van n half uur. die cocktail kreeg je sowieso en de rondleiding sloeg nergens op want die bar was veel te klein om iemand in rond te leiden. Het betekende gewoon dat je er na n half uur weer uitmoest. Als je nl teveel zuipt en je gaat van die vrieskou de normale temperatuur in dan kan je weleens neervallen! 1 drankje schijnt voor 3 te tellen. weten we dat ook weer, alhoewel dat bij ons toch niet van toepassing is, met die ozonlaag..

• 08 Juni 2007 - 10:42

Topper!:

cool man, ik heb idd zn bar wel eens op tv gezien! :D

• 09 Juni 2007 - 13:41

Peet:

Vette sjit Mariek, zeker die grote JD fles (y)
    Hang in there en tot later.
    Ciao,
    Peet

• 20 Juni 2007 - 21:28

Marcel:

He ex svb-ster collega,

Hoe is het daar?
    Beetje aan het genieten?
    En jij als echte zuipschuit :) kan toch wel wat hebben hahaha.
    Spreek je snel weer, have fun daar.

xxxx