Verder met de roadshow! - Reisverslag uit Banff, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu Verder met de roadshow! - Reisverslag uit Banff, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

Verder met de roadshow!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

13 Juli 2008 | Canada, Banff

Nou we hebben ons Calgary avontuur goed afgesloten. Donderdagavond kwamen we een groepje gasten tegen tijdens het uitgaan waar we vervolgens mee mee zijn gegaan en vandaag heb ik eindelijk het gevoel weer dat ik nuchter ben..damn,het was net een weekendje zoals ik ze thuis heb, pfff... Was wel heel erg gezellig, alleen ben ik, Marieke-style,dus weer wat spullen kwijt/vergeten, is van mn planning voor de afgelopen dagen totaal niets gekomen en zitten er weer wat gaten in mn geheugen. Maar, t was wél gezellig!! Als t goed is worden mn spullen opgestuurd dus vooruit..
Vanaf nu ben ik weer op mn uppie, Cathalie is terug naar de ranch. Wel ff wennen hoor, vooral omdat het de afgelopen week echt top was met alles en iedereen. Nouja, nachtje goed slapen en morgen weer n nwe dag :-)
Gisteravond trouwens aangekomen in Banff, zit nu dus echt in de Rockies. Echt vet hoor! Samen met een van die gasten de hele dag n beetje rondgebanjerd, n gondel naar de top van een berg genomen, super uitzicht! zal morgen eindelijk eens wat aan fotomateriaal gaan doen.
Voor de rest heb ik weer wat financiële trubbles, dit x doet mn pas het de hele tijd niet! gelukkig heb ik nog wel mn credit card, maar dat is dus wel onhandig. Even zien hoe dit dus weer opgelost moet gaan worden...

• 14 Juli 2008 - 09:28

Pie:

okee, nu ben ik helemaal nieuwsgierig naar de foto's!!!

succes met de money trubbels..

xxx

• 15 Juli 2008 - 01:07

Linda:

Hay!! Hoe kan het ook anders als dat je daar ook geqoon je ouderwetse weekendjes viert?! Ha ha ben blij om te lezen dat er i.p. overal ter wereld party-people zijn!! Lijkt me vet cool om in de Rocky mountains te zijn, dus kom maar op met die foto's, ben benieuwd! Veel plezier in ieder geval.. en misschien is het handig om een juist pincijfer in te toetsen?? Ha ha, die ben je zeker vergeten... Liefs XXX

• 15 Juli 2008 - 09:22

De Das:

echt weer marieke style.het siert je wel hoor.maar dat wist je al zeker.ik ben best benieuwd naar je foto's.
    heel veel succes verder.
    een dikke kus van de trouwe 4 voeter