Lady of the Lawn - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu Lady of the Lawn - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

Lady of the Lawn

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Zooo, na de laatste restjes koeieshit en grassprieten van me af te hebben geschrobt hier weer even n
berichtje from down under
Gisteravond lekker vroeg naar bedje toe gegaan, alhoewel ik het nog n uur heb gerekt, zat
om 7 uur al te knikkebollen, maar ben om 8 uur gaan liggen, had geen zin om 4 uur 's nachts
weer klaarwakker te zijn ofzo, ff n soundje opzetten of tv kijken is er dan niet bij denk..
maar alles verliep soepeljtes, werd om kwart voor 8 wakker. ff douchen en ontbijten en aan
de slag dan maar he? vandaag was het; shifting into second gear en gaan met de grasmaaier!
nee, helaas hadden ze niet zo'n uber tof karretje waar je opzit, maar gelukkig wel 1 met
motor (met dus 2 versnellingen). Heb me wel de tandjes gezweet en zag er
uit als n Ierse lepricon, maar ging wel als n jecko!en heb na al die jaren toch eindelijk groene vingers gekregen.nog niet klaar want 's middags was het
natuurlijk weer tijd om de koeien naar hun melkstal te hoeden.
ik liep net terug van dat laatste en liep n beetje om me hen te kijken en het is hier toch
echt wel beter dan thuis hoor he (qua omgeving dan he?!!!), shit! links n stel brute, groene
bergen en rechts, achter weer wat bergen de zee waar n troepje dolfijnen, zeeleeuwen en
walvissen huizen (die hoop ik morgen te gaan bekijken als het droog blijft, want anders
schijnen ze niet zo goed op te sporen te zijn)
ben tot nu toe dus best tevree :-) !

Als iemand trouwens smsjes heeft gestuurd; hier kan ik ze niet ontvangen, heb geen bereik
(zei het toch, in the middle of nowhere hihi)

• 09 Maart 2007 - 09:07

Lex:

zo je bent goed bezig,
    ouwe cowgirl.
    heb je nog een beetje kroegjes in de buurt dan?
    want van dat harde werken krijg je natuurlijk wel dorst...
    greets uit het saaie nederland.

• 09 Maart 2007 - 09:36

De Das:

zo te horen ben je lekker hard aan het werk cowgirl.
    maar je ken je eigen prima vermaken met de koeitjes.en je uitzicht daar is wel 10x beter als de boule denk.nou ik ben benieuwd naar je foto's.
    nou ik hoor weer snel van je.
    kizz van de super das

• 09 Maart 2007 - 09:44

Joffrey:

Klinkt vet hoor.. straks wil je niet meer terug

• 09 Maart 2007 - 12:24

Inkie:

He meis,
    blij dat je goed bent aangekomen! Klinkt goed daar allemaal. Wel foto's maken hè, als je onder de koeienshit zit, hebben wij ook nog iets te genieten...

• 09 Maart 2007 - 16:36

Cor:

Eeeej Poedelewoepsie!!!!

Werken zal je spook!!
    En je ken wel steeds zeggen dat t mooi is, maar geloof er geen hol van. Dus kom op met de pics.....

• 10 Maart 2007 - 00:03

Iloooo:

Heyyy chica!
    Ik ben trots op je hoor! Super dat je dit zomaar ff in je uppie doet! Hebbie al wat lekkere farm-boyssss gezien dan? ;)
    Have fun en ik kijk uit naar al je verhaaltjes! ;)

Kus!!

• 10 Maart 2007 - 00:21

Je Weet Wel Wie:

verslag 1 ste avond gezellig leuk maar met u 10 x beterder,,,slaap zoet zotte zina

• 10 Maart 2007 - 15:30

Powder:

Hey ouwe knalpijp,
    Klinkt allemaal best wel smev daarzo Mariek! Zet nou ff gauw die fokking pics drop hey, dan kunnen we meegenieten. Ken je trouwens niet langer wegblijven want het is hier wel gelijk mooi weer :-)
    Hou je haaks en tot sinas

• 12 Maart 2007 - 19:24

Ed Master -010-:

Hey kanjer ,hoe ist nou? Aan je berichtje te lezen vermaak je je prima,gelukkig maar!! Is er nog een beetje wat te beleven in je vrije tijd na werk, uitgaansgelegenheid enz. Ik hoor het het wel van je skattie. Nog veel plezier, en niet te ruig met de koetjes omgaan he!! haha. xx Ed