nwe ronde, nwe kansen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu nwe ronde, nwe kansen - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

nwe ronde, nwe kansen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

04 April 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

nou gister de overtoch gemaakt, was wel cool! daarna op de trein gestapt naar hier, maar op het verkeerde station uitgestapt. Ik dacht dat melissa (vrouwtje waar ik nu zit) zei dat ik het 3e station na de tunnels moest nemen, maar dat was dus de eerste..(ja, first..third, lijkt op elkaar, toch?). ben dus de 2e uitgestapt en heb toen aan n meisje gevraagd of er ook van die plek bussen naar martinborough reden, want daar zou ik opgepikt worden bij n hotel. Bussen reden er niet, maar zij en dr dove vriendje wilden me wel even brengen met de auto, erg lief dus. wat nog liever was is dat ze me meteen uitnodigden voor een etentje en wat wijndrinkerij! zou natuurlijk wel heel erg onbeleefd zijn om dat af te slaan...ben er nog niet geweest, dus wie weet nemen ze nu de hele tijd op met " pizzaria Barakkas" als ze n vreemd nummer zien..
maar hier is het wel mooi, melissa woont hier meestal in dr eentje want dr dochter zit op n priveschool waar ze ook slaapt, en dr man zit meestal in wellington, te werken aan n boek terwijl zij hier voor de paarden (3) kippen, skapies en koeien (2) zorgt. verder is hier nog n Wwoof' er, n australisch meisje. Tot nu toe vind ik die maar stom, maar goed, dat hou ik wijselijk maar voor me. Ze gaat toch maandag weg hehehe
het irritante is alleen dat mn hotmail hier niet werkt, mn mobiel geen bereik heeft en dat het dichtsbijzijnde centrumpje n uur fietsen is! Hopen dus maar dat dat paardrijden n beetje tof gaat zijn! vandaag trouwens naar n echte jacht geweest. met van die honden, man in rood jasje met trompetter en voor de rest allemaal ruiters met groene jasjes aan. was wel even leuk om te zien. bizar is hier dat ze die paarden gewoon over hekken met prikkeldraad laten springen. ik vind dat tenminste wel link, maar das normaal hier. en de jacht eindigt geloof ik altijd met drank en allerlei lekkere hapjes die iedereen meebrengt. hmmmm....

  • 04 April 2007 - 06:49

    Elise:

    De fuck hé, wat ziet het er goed uit daar. Ik ben echt jaloers aan het worden..
    You go girl!!

    Kus

  • 04 April 2007 - 07:26

    Shizzle Dizzle:

    kattukse kiwi in the making

  • 04 April 2007 - 08:01

    Linda:

    Nou maar hopen dat het paardrijden zal bevallen.. maar daar verwacht ik eigenlijk geen tegenvallers! Als je idd maar niet met je paard in het prikkeldraad blijft hangen, ja toch? Btw toets ging kut.. ik hoor morgen de uitslag.. XX

  • 04 April 2007 - 11:06

    Powdah:

    Eej ouwe Cowgirl,
    Niet teveel zuipen he als je nog moet paardrijden. Das strafbaar én gevaarlijk met al die prikkeldraad!
    Verders alles ok Mariek?
    Nou doe je best en we zitten op nwe pics te wachten.
    Greetz,
    Powdah

  • 04 April 2007 - 14:32

    Inkie:

    Leuk gezinnetje hoor! Man en kind weg... Maar goed dat jij er bent, ervaart ze ook eens wat gezelligheid is...

  • 05 April 2007 - 15:32

    De Das:

    nou veel paardrij plezier.
    ze jagen toch niet op dassen daar.
    have fun
    dikke kus

  • 06 April 2007 - 17:24

    Iloooo:

    Mariek!
    Nu heb ik toch wat grappigs! Ik heb die jas van Mic die jij kwijt bent geraakt met carnaval weer gevonden whaha! Met zuster-spuit en al!!! Ow en een vol pakje sigaretten....wat een vondst he ;)

    Moest ik ff kwijt, have fun daar! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 67558

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: