Tally-Ho darling, tally-ho! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu Tally-Ho darling, tally-ho! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

Tally-Ho darling, tally-ho!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 April 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

zo hier weer even n berichtje vanuit the middle of nowhere..terwijl jullie Paasweekend aan het vieren waren (op welke manier dan ook maar over sommigen heb ik wel n idee :-p) was ik weer aanwezig op een jacht, en dit keer in Riversdale. Zegt jullie niks, mij ook weinig, dat scheelt. het is een " badplaatsje" aan de kust hier in de buurt ("maar" 3 uur rijden) met een mooi strand en wat palmboompjes en 2 campings. was wel lache, Cally (dat aussiemeisje die uiteindelijk wat normaler werd) en ik hebben de jacht gevolgd vanaf de achterkant van n pickup, die de paardjes volgden. onderweg zagen we 4 x n haas voorbijspringen, maar de honden waren nergens te bekennen! Maar het was lekker weer, uitzicht op zee dus iedereen was er voor de rest wel content mee. vage shit: op het eind kwam er n mannetje aanrijden op n engelse volbloed, zo'n beest die je veel in races ziet, en die vroeg of ik hm terug wilde rijden voor hm. ja, voor de rest had ik toch weinig te doen dus kom maar op met het beessie! Dat is echt normaal voor hier,. iedereen vertrouwd je alles maar toe, auto's die je zomaar mag lenen, huizen waar je weekenden op mag passen...maar goed, 's middags n de jacht was er weer een soort borrel, waar iedereen weer zn eigen eten mee had gebracht om te delen enzo, en 's avonds was er n bbq, was ook uitermate relaxed, iedereen flink aan de borrel natuurlijk, want dit soort mensen zijn net zoals de tennisclub-crew, even sporten en dan vollop aan de zuip (ja mam, het is wel n beetje zo!) alleen doen ze het zuipen hier ook al ervoor en tijdens! overal zie je flesjes port en wijn en tijdens de rit hebben ze van die bladluisjes bij zich.
verderrrrr ben ik van plan om morgen naar de bieb te fietsen hier (uurtje heen, uurtje terug) zodat ik EINDELIJK m hotmail kan checken!heb al n week niet ge-emailed, pfff, voelt aan als n jaar haha! ja je bent n citygirl of niet..
ow, heb trouwens hier ook gereden op paardjes, ze rijden hier veel in de bergen waar je echt n TOPuitzicht hebt! echt niet normaal hoe ver je kan zien, vette shit. gister zelfs ook nog ff op strand gereden (we bleven slapen waar je jacht was geweest) .het werk hier is weer heel anders dan hiervoor, ben n beetje n personal assistent, help overal n beetje mee, met de paarden, in huis..op zich niet erg maar het is lekkerder als je je eigen taken hebt (net als met dat koeiemelken) dan dat je elke keer moet vragen wat er gedaan kan worden.

  • 09 April 2007 - 03:17

    Linda:

    He he eindelijk weer een een vrolijke noot uit KIWI-land.. En het blijft allemaal erg geweldig klinken.. Mijn paasweekend is saai.. heb namelijk nachtdienst en er is weinig te doen.. er liggen maar 2 patienten en dat zorgt er dus voor dat ik me verveel.. en ik kon ook al geen leuke berichten lezen.. Maar gelukkig voel ik me nu alweer een stuk beter.. En strakies als ik thuis kom, ga ik lekker aan de borrel.. Want Annet mijn huisgenoot zit ook in de nacht.. Dus eerst borrelen en daarna lekker slapen, ja toch?! Nou spreek je snel weer! Liefs en een dikke kus Linda

  • 09 April 2007 - 10:46

    Powdah:

    Eej Tigah,
    Jij zit gewoon in het tofste land van de wereld, daar waar je mag zuipen voor, tijdens én na het sporten....geniaal!
    Wanneer ben je jarig?
    Dan kopen we een koe voor je :-)
    Hoef je je nooit meer te vervelen Mariek.
    Nou het klinkt allemaal supertof dus keep up the good work eej!
    Wij hebben van t weekend de verjaardag van de terror tweeling A&R gehad, dan weet je t wel.............
    Nou vermaak je en de mazelen he.
    Ciao,
    Peet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 67614

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: