(bijna)on tha road again - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu (bijna)on tha road again - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

(bijna)on tha road again

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

15 April 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

zo, alweer het laatste dagje in het mooie martinborough. alhoewel ik nu in greytown zit, bij die lui waar ik eerder was wezen eten. heb hier mn zaterdagavond/nacht gespendeerd, was wel weer ff gezellig. Was gistermiddag tamelijk gaar en was het n beetje zat met de lui waar ik verbleef hihi! we waren naar n kampioenschap van ponyclubs wezen kijken, was op zich natuurlijk wel cool, ze hadden n vette crosscountry (parcours door n bos met allemaal hindernissen die bestaan uit heggen en bomen enzo) maar n hele middag..de hele tijd maar n beetje achter ze aan slenteren,wachten, slenteren,wachten, zitten, en nergens bier te krijgen! anders was het nog wel te doen geweest, had ik mezelf even afgezonderd en lekker in het zonnetje n bieriebierie zitten doen. ik was dus blij met het vooruitzicht dat ik 's avonds ff op n ander adres zou zijn.
Maar vooruit, dat ook weer meegemaakt.je woont natuurlijk niet dagelijks de nationale kampioenschappen mee.

voor de rest ben ik nog in n grot geweest met glimwormpies, was ook wel cool. En morgen vertrek ik richting Napier. ik wilde daar al n dagje heen maar ik had het hier wel weer gezien (2 weken op dezelfde plek is net mooi, heb ik ontdekt)maar ik heb tijd zat dus nu bespaar ik mezelf het geld voor n nacht backpackershostel (ok, het is maar n tientje ofzo, maar toch!)door n weekje weer ergens te gaan werken. ik ga nu naar een of ander eco-centrum(??), 5 minuten van het strand vandaan en dichtbij Napier, wat best wel n cool plaatsje schijnt te zijn. alleen n beetje jammer dat het baggerweer gaat worden haha! maar ja, je kannie alles hebben he?

  • 14 April 2007 - 23:53

    Joffrey:

    Hoi Marieke even wat info van thuis om maar met het slechte nieuws te beginnen.

    Ik was bij cor en de gasten waren te laat met Defqon kaarten te kopen (t was binnen enkele uren uitverkocht).

    Ik had 3 kaarten gekocht, maar heb er nog 1 extra voor je kunnen regelen. Nou is de vraag of jij hem wil hebben of niet aangezien de rest volgens mij geen kaarten heeft.

    Ik hoor het wel mzl.

  • 15 April 2007 - 09:05

    Lex.:

    zo dus het weer wordt minder bij jou....
    hahahaha...
    hier hebben we lekker strandweer!
    gewoon 25 graden, echt bizar in april al!
    greets,
    Lex.

  • 15 April 2007 - 20:25

    De Das:

    MARIEKE!!!!!!!!!!!!!!!
    ga je rondreis weer voort zetten in napier.nou ik wens je veel plezier.
    kizz

  • 16 April 2007 - 08:42

    Powdah:

    Eej Tigah,

    Hehe.......... bejje daer?
    Ik begon je schrijfkunsten al te missen.
    Ziet er allemaal weer cool uit Mariek.
    Hier vallen de mussen van t dak af dus hier is t veel minder cool op t moment.
    Verder geen nieuwtjes vanaf hier behalve dat er een nieuwe leren string in de mode is momenteel ...............de Holleeder, flauw he.
    Nou de groeten en tot sinas,

    Peet

  • 17 April 2007 - 14:23

    Linda:

    hallo dan!! Hoe bevalt je nieuwe plekkie.. Ik hoop dat het weer veel spanning en sensatie zal brengen.. Ik kan niet wachten..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 67540

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: