upperclass baby! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu upperclass baby! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

upperclass baby!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 April 2007 | Nieuw Zeeland, Wellington

had ff niks te doen dus vandaar dit 2e berichtje op 1 dag..
nou had n toppertje vandaag! vanochtend dus eerst ff wat rondgebanjerd hier en daarna dat ene berichtje getypt, en toen kwam Melissa (vrouwtje van het huis) met het idee dat ze misschien beter n lijst van dingen kon geven als ik ff niks wist te doen. beter dus (geen p.a. crapp meer). Toen ze alles had uitgelegd was het tijd voor lunch, en aangezien het pasen was en alle kinderen + aanhang hier waren werd er buiten de deur gelunched, ergens bij n wijnproeverij (wederom in tha middle of nowhere). we schoven aan bij 2 kennissen van de familie, waarvan de man dus een hele bekende wijngaard bleek te bezitten, en dus eigenlijk een BN' er was, maar dan op zn kiwi's. De meeste druiven die ze in die wijngaard hadden was die van de wijnsoort Pinot Noir (nog lekkerder dan Shiraz) en voor de rest Shiraz en n beetje merlot. Mwah, toch wel ff interessant niettan? Tussen het wijndrinken en hapjes en snapjes eten door kwam de eigenaar van die toko ons nog even wat wijn laten proeven. dus ik maar even voor de vorm het sapje door het glas laten draaien en mn neus erboven houden (dit alles op een geheel gracieuze manier) voordat ik het er met n gangetje in de slokdarm goot, ondertussen proberend de interessante gesprekken te volgen ovr 1)soorten wijn 2)een of andere NZ-minister 3)gewoontes uit allerlei landen.
ja het was een intellect gezelschap waar ik vanmiddag in verkeerde. Van de sheepshit into the vinyards..

ow, en ik ben trouwens vorige week wezen eten bij die lui die me uitgenodigd hadden toen ik op het verkeerde station was uitgestapt. waren supertoffe lui! ze hadden n heel lief klein katje van 8 weken oud (zie foto's strax op orange) en er waren die avond nog 2 andere vrienden van hun, ook chille mensjes,was een avondje lekker eten (vlees van de bbq) en lekker drinken. ze was blij dat ze eindelijk iemand over de vloer had die net zo snel dronk als zij. Nou dat commentaar heb ik nou nog nooit gehoord
kunnen sommigen n voorbeel aan nemen..;-)

  • 09 April 2007 - 08:58

    Lex.:

    goed bezig daar!
    en je vermaakt je best daar!
    je bent al bijna een kiwi....

  • 09 April 2007 - 18:26

    Mieke:

    Ik zie het al...jij geniet van de fijne dingen des levens!!
    Ik kan die wijn gewoon bijna proeven....

    See Ya

  • 10 April 2007 - 09:39

    Inkie:

    Tja, ik kan alleen maar blijven zeggen dat je lekker bezig bent daar. Geniet er van. Paasweekend was bij ons rustig, helaas moest ik aan die arbeid... Komend weekend belooft het 22 graden te worden, dus dat biedt perspectieven!!!
    Tot snel.
    KUS

  • 10 April 2007 - 13:30

    Je Broer:

    Duivels, wat een verhalen weer! Ik heb hier uit Amsterdamned niet zo bar veul te melden. Het weer was zeer OK dit weekeind en we hebben allen met onze voetjes in ons nieuwe zelf-aangelegde gazon gefriemeld!
    Mooie foto's weer trouwens. Je pakt wel vaak de zonsondergang mee heheh

  • 14 April 2007 - 06:30

    De Hoemoe's:

    Meid je kan het slechter treffen, dus je heb je drunk pal gevonden :-) beter!!
    kreeg van de week pas je mail op me werk adres binnen, denk dat ze me box aan het controleren waren daar :-(
    Wijn en spelen it's all a girl needs!!

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 67648

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: