afternoon @ the tracks - Reisverslag uit Haumoana, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu afternoon @ the tracks - Reisverslag uit Haumoana, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

afternoon @ the tracks

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

21 April 2007 | Nieuw Zeeland, Haumoana

Vanmiddag de middag op de renbaan doorgebracht, was wel lache, Natuurlijk hetzelfde als Duindigt, maar goed, dit was n Nieuw Zeelandse renbaan, en als je dat in gedachte houdt is het toch ff anders..
Om het n beetje interessant te houden ben ik ook maar gaan wedden, op alle paardjes met coole namen, zoals Maximum Star (MAXIMAAAAAAL!!!!), Sea Forever, No Cash (had geen betere naam voor het beest kunnen verzinnen..)en Whiskey Creek. ik wilde ook nog op Methyl Benzine wedden maar die was denk ik al helemaal op want die deed opeens niet mee.
Wel grappig, die jockeys leken allemaal op kleine dwergjes en eerst dacht ik dat er een paar gebochelden rondliepen maar als ze te licht zijn blijken ze die gewichten dus in een of ander harnasding op hun rug te doen!
Verder was er van de week nog een Nederlandse mevrouw bij mn kraam die aan mn accent merkte dat ik Nederlands was. wel raar hoor om ineens Nederlands te praten, klonk echt heel raar haha!

• 22 April 2007 - 02:40

Powdah:

Yow Tigah,
    Het is nu half 5 en het is weer ns uit de klauwen gelopen.
    We hebben ook een beetje voor jou gewoeperd dus stiekem was je dr wel een klein beetje bij.
    Haven fun down under en tot sinas,
    Peet

p.s: vergeet de walnootboom niet :-)

• 22 April 2007 - 11:05

Inkie:

en, nog wat gewonnen dan? Of deed No Cash zijn naam eer aan???

• 22 April 2007 - 11:36

Lex En Linda:

Hallo lieve Maurieke! Haha.. Hoes't nou? Met ons best! Echt supercool hoe je al je geld weer aan het verbrassen bent op paarden die een 'coole naam' hebben. Ik hoop dat je wat hebt gewonnen! Maar goed heel veel plezier daarzo.. We hebben je echt in heel veel manieren gemist dit weekend. (Lees: heel vaak was jij het onderwerp en ook nog ALTIJD positief)! Btw vanmiddag de middag is dubbel-op info, maar dat geeft niet hoor.. XXX