Ging niet heleMAAL van een leien dakje.. - Reisverslag uit Banff, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu Ging niet heleMAAL van een leien dakje.. - Reisverslag uit Banff, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

Ging niet heleMAAL van een leien dakje..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

15 Juli 2008 | Canada, Banff

Na 2 dagen te hebben ge-Banff'ed had ik het eigenlijk wel weer gezien. Was maandag vroeg opgestaan om een trail te gaan lopen met leuke uitzichtjes en Hoodoo's. Dat zijn hopen stenen die net lijken op die torentjes die je vroeger van nat zeewater maakte (ik in ieder geval wel). Was echt lekker eigenlijk, kwam nog een paar elks tegen in het bos, dat zijn een soort gemuteerde herten (supergroot). Hele mooie uitzichten gezien,maar omdat ik mn camera in t vest van die gast had laten zitten heb ik daar geen foto's van :-). Helaas lindakaas!
Daarna naar een drietal meren (Vermillion Lakes, voor de kenner)gelopen, ook weer suuuuupermooie uitzichten, wel foto;s van alleen staan die op n wegwerpcamera die ik maar gekocht heb, aangezien ik niet wist wanneer ik mn camera weer zou hebben. Daarna nog langs de Bow River gelopen en toen was ik toch wel n beetje gaar. Ben toen maar even gaan internetten waar ik erachter kwam dat de bus die ik de volgende dag zou nemen vol zat. KAK! Dus, aangezien ik verder niks meer in mn planning had staan d8 ik dat t wel leuk zou zijn als ik weer even terug naar Calgary zou gaan om mn spullen op te halen. Hop, geregeld, afgesproken met die gast en kaartje gehaald. Alleen toen ik met mn credit card boodschappen wilde halen (mn pinpas is definitief overleden) deed ie t niet!en bij een andere winkel ook niet. AARRGHHH, vette stress dus. Maar goed, kaartje voor Calgary had ik al dus ik daarheen. Kwam die gast ook nog es vet VET telaat. Sta je daar, zonder geld, te wachten op iemand die je eigenlijk niet kent. Nou, de moed zonk me in mn adidasjes. Maar goed, uiteindelijk kwam ie dan, en mn credit card deed t de volgende dag ook weer, dus alléé.
Heb nu mn tasje gepakt en vertrek morgen naar Yoho National Park. Ik wilde eerst mn reis niet doen, aangezien ik, als mn credit card t even niet doet, vet de pinas ben aangezien ik geen cash heb (zonder pinpas en pincode van c-card). maar ik moest toch betalen als ik niet ging, en dat is natuurlijk zonde. Dus op hoop van zegen dan maar, MAY THE FORCE BE WITH ME!


ps. meer foto's staan op mn hyves

  • 22 Juli 2008 - 11:11

    De Das:

    het is echt goeie tijden slechten tijden bij geloof ik.ik denk dat het allemaal wel goed komt.dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Banff

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 67533

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: