aparte sensatie - Reisverslag uit Whataroa, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu aparte sensatie - Reisverslag uit Whataroa, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

aparte sensatie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

18 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Whataroa

nou wat ik hier in ieder geval elke morgen moet doen is helpen met het koeienmelken. Nee, niet n emmertje en krukje het land in, ze worden gewoon n klein gebouwtje ingedreven waar van die zuigmachientjes hangen met 4 zuigkokers die je moet pakken en aan die spenen moet hangen tot je een zuigen geluid (iets van " flop") hoort, en dan zitten ze goed. Soms hoor je ook fllrrrrriiiiieeerrrrrrp, dan zit er n stuk van je latex handschoen tussen n speen en zuigkokah. maar dat hoort dus eigenlijk niet. Linke shit, aangezien er aan weerszijden van het pad waar je loopt koeienaarsen prominent aanwezig zijn is de kans om n soort lopende schietschijf voor de (inmiddels bekende) strontkannonnen te zijn dubbel zo groot. dat was vanmorgen, toen ik de aller-ALLERlaatste koe van de aller-ALLERlaatste groep (het zijn er iets van in de 150)het zuigapparaat wilde afhalen wel weer te merken, want er werd n vette boemdaja op mn hoofd neergegooid! kon mn koppetje nog wel wegtrekken voordat de hele lading zich op mn kruin had genesteld, maar had toch flink gescoord. weer es n andere manier om plukken gras in je haar te krijgen..maar goed, de douche was dichtbij, dat scheelt.
verder gister ook gereden, op n heel gek beestje met n heel eigen wil, liep te zwalken van links naar rechts, stopte om niks. maar was over het algemeen wel lache hoor. alleen kan je hierrniet echt lekker rijden in de buurt, veel van die paadjes met stenen enzo, tussen de weilanden door. je moet denk ff verder rijden, maar ik weet de weg nog niet, dus dat komt later wel weer. Tot nu toe wel even wat schaapjes nagejaagd die ontsnapt waren. die beesten zijn stom joh, die rennen gewoon met hun kop tegen n hek aan waar ze echt nooit oftenimmer doorheen zouden kunnen. De eerste x schrok ik me de tandjes, d8 dat dat beest zn nek zou breken,maar het viel allemaal wel mee, toen ik achter ze aan galopeerde renden ze hekken in waar ze wel tussendoor pasten, dus eind goed al goed.
ow, de bergen foto's staan trouwens weer op de orangesite, en n paar hierop. wil nog steeds die filmpies met de dolfijnen en walvissen doormailen maar dat wordt me hier onmogelijk gemaakt omdat ze op n IMac staan, en die doet stom. ff wachten dus nog

• 18 Maart 2007 - 08:07

Stever:

meeee
    Zo ouwe drollepijper lekker ondergescheten??
    die foto's zijn supermooi man.
    hier ook alles lekker zitten nu in de bergen alleen is bijna alles dicht vanwege de sneeuw.(bummer)
    nou spreek je snel xxx shaz en steef.

• 18 Maart 2007 - 08:09

Stever:

meeee
    Zo ouwe drollepijper lekker ondergescheten??
    die foto's zijn supermooi man.
    nou spreek je snel xxx shaz en steef.

• 18 Maart 2007 - 09:03

Elise:

Whahaha, lindakak was toch beter geweest!Misschien iets voor de volgende sessie... mag jij het uitvoeren, kijken wij wel ;-)

• 18 Maart 2007 - 09:47

Graaf T:

Vethu shit allemaal!!! Foto,s zien er mooi uit.
    Dus je hebt je lekker in je bek laten schijten (bijna dan) lol. Linda kaas stinkt denk ik minder jah. Maar goed hoor ben je geheel alleen daar of wat?

Greetzzzz en sterkte daar he! Graaf T.

• 18 Maart 2007 - 12:09

Ro&Dre:

Lekker je kop in de Henna :-)
    Wat een mooie foto's, wauw!!!
    Vanavond naar Dolly Parton, kijken of ik doe gemelkt krijg :-)
    X
    de homo's

• 18 Maart 2007 - 22:25

Flex.:

zo lekker onder gescheten...
    hahahaha....
    ik heb sinds ik vrij ben niet zo´n rustig weekendje gehad als deze.
    helemaal topfit..., bizar!
    tering wat is het daar mooi bij jou!
    greets.

• 19 Maart 2007 - 10:21

Inkie:

Jammer dat je niet met een emmertje en een krukje de groene weide in moest om te melken. Had denk ik een heel schattig plaatje opgeleverd. ;-) Maar goed, Marieke rennend achter een stel dolle schapen aan geeft vast ook een mooi tafereeltje. Je bent op de goede weg meid! Ga zo door.
    xxx