YeeeeHAW! - Reisverslag uit Calgary, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu YeeeeHAW! - Reisverslag uit Calgary, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

YeeeeHAW!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 Juli 2008 | Canada, Calgary

nou ben in Calgary and it rocks! Supercool hier, echt de hele stad is in western style, zelfs de zwervers lopen met n cowboyhoed op. 's ochtends lopen rodeoclowns gratis (ja GRATIS) pannekoeken met spek uit te delen, er zijn verschillende parades elke dag, in n park hier om de hoek (bij mn hostel) is er ook elke dag wat te doen, en dan is er natuurlijk nog de Calgary Stampede. gisteren naar n rodeo geweest met verschillende shows( wilde stier-en bronco rijden, kalfjes vloeren enz) was echt gaaf. Daar ook de die hard cowboys gezien, hmmmmmmmmmm
vandaag Lowlands style tasje drank halen en lekker chillen daar op n grasheuveltje en vanavond naar n chuchwagonrace (soort mini huifkarrenrace wat helemaal tha bomb moet zijn) en daarna naar een of andere show.Trouwens vandaag eindelijk mn cowgirlhoed gehaald, was nu de hele tijd oldschoolstyle aan t rijden met mn Lonsdale pet maar dah kan natuurlijk niet!
ga proberen zsm mn foto's ergens op te knallen, ws op hyves..
xxx

• 09 Juli 2008 - 15:42

! Joor !:

hey meid,

als je zo doorgaat krijgen we dus een cowgirl terug ipv een oldschoolgirl??
    ben benieuwd hoe het zal zijn als je eensmaal terug bent.
    have big fun daar.
    grtz Joor

• 10 Juli 2008 - 10:06

Petera De Pie:

zijn die cowboys getrouwd??

gewoon ff nieuwsgierig...

vind het echt superleuk om je verhalen te lezen. kijk weer uit naar de volgende story!

xxx

• 10 Juli 2008 - 16:01

De Das:

zo je mag je eigen echt een cowgirl noemen dan.nou ik ben benieuwd naar je foto's.ik het wel eens zien marieke the cowgirl.
    dikke kus

• 10 Juli 2008 - 17:25

Dirkie:

Hey riekje , jij vermaakt je uitstekent zie ik al!!Gaaf hoor! ik doe over exact 6 dagen precies hetzelfde! Ik denk niet dat ik je site vanuit thailand bij ga houden maar als ik terug ben en tijd/zin heb dan ga ik er weer even voor zitten hoor!!Het leest lekr weg iig . .
    Jij vermaakt je toch wel.. Have fun!!

groetjes x dirkjan

• 14 Juli 2008 - 17:21

Carla:

heeeeeeeee mariek,gaaf he calgary echt gaaf he de rodeoshows,is weer is wat anders dan duin en strand haha xxx