Zwieren zwaaien kontje draaieeeee!!! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu Zwieren zwaaien kontje draaieeeee!!! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

Zwieren zwaaien kontje draaieeeee!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

06 Juli 2008 | Canada, Ottawa

Gisteravond (zaterdagavond) zijn Cathalie en ik meegenomen door Kearan, de buurman van Siebe, naar een rodeo dance (een DANSavond die ze altijd houden als er overdag n rodeo is geweest)in n plaatsje ff verderop. We gaan morgen nl. naar de Calgary Stampede en Kearan had gezegd dat we ons echt niet onder de cowboys kunnen mengen zonder te weten hoe we de 2-step moeten dansen. Dus hebben we ons onder de locals gemengd om wat pasjes te wagen. Nou, we gingen als n jecko! Eerst heeft Kearan ons even wat rondjes rondgeleid en daarna kwamen de cowboys vanzelf om ons (serieus) ten DANS te vragen! En ik kan nu 2 mensen trots maken:
1. Linny: country muziek is cool!
2. Papa: heb nu echt gedanst ipv te
pogo' en of op house

hahaha, was echt superlache! door sommigen werd je echt 10x in de rondte gedraaid en t zag er nog cool uit ook.
We zijn nu dus helemaal klaargestoomd om goed ten tonele te verschijnen.
Vandaag zondag rustig-aan-dag, staat geloof ik weinig op t spel behalve dat er iemand met n merrie komt die door de hengst hier gedekt gaat worden. Dat is echt supergrappig want die maakt er echt n hoop kabaal bij. Ze waren hier van de week ook al maar toen had de merrie niet bar veel zin, maar die hengst werd hele maal gek. Steigeren, gillen en wat al niet meer..Qua entertainment doet t ventje t in ieder geval goed.
Wat hier ook heel leuk is, is dat er heel veel soorten vogels zitten met een nest. Die beestjes zijn nu allemaal groot genoeg om uit t nest te komen en dan zie je ze op de veranda op de rand van een stoel zitten, proberen te vliegen (storten ze weer neer enzo)en als moeders langskomt zeilen zie je meteen al die bekkies open gan, zo van VOER MIJ, VOER MIJ! heel herkenbaar ook..
nou ik ga es wat doen, tot de volgende x maar weer!

• 06 Juli 2008 - 17:57

Iloooo:

Haha goed bezig chickie! Zelfs mij heb je trots gemaakt, de titel van je blog is de text uit een carnavalsnummer ;) You go (cow)girl!!!

• 06 Juli 2008 - 17:57

Bettie:

ehm Marieke en country??
    Moet ff aan het idee wennen! haha
    Straks krijgen we een hele andere Marieke terug!

Heb net ff al je verslagen in 1 gelezen, blij dat je veilig bent aangekomen en echt leuk om te lezen hoe je het daar vergaat, je schrijft het echt onwijs leuk!

Nou lief zijn voor de paardjes en have fun!!

xx Bettie.

• 06 Juli 2008 - 19:05

De Das:

zozo een echte cowgirl.daar moeten wel een paar foto's komen hoor.ik spreek je laterrr yooo
    dikke kus

• 06 Juli 2008 - 23:29

Linda:

Hay kanjer!! Ik ben trots op je.. En oh zo blij, dat mijn mening eindelijk eens gedeeld wordt! Line-dancing is echt supercool.. Je moet het alleen niet te vaak willen.. ja toch?! Je hele trip klinkt tnt in ieder geval al helemaal top!! Heel veel plezier!! Liefs XXX

• 07 Juli 2008 - 07:15

Broer:

eg, je doelt met die vogeltjes toch niet op jouw twee edele nichtjes hè!? hmm? Anyway, zet 'm op met die cowboys, maar pas op voor die van Brokeback :)

• 08 Juli 2008 - 02:47

Mirrie:

jeetje mariek met je beentjes de lucht in! je zit niet stil!
    heb je ook en filmpje van die avond want ik heb er een heel raar beeld bij....;)

• 08 Juli 2008 - 16:00

Andrea:

Je blijft ook vol verrassingen zitten ook hoor!! Maar wel stoer!!
    Dikke kus

• 10 Juli 2008 - 10:02

Pie:

country&cowboys...
    hhmmmmmmmmmmmm!!!

had ik toch maar in die tas van je gekropen op schiphol!