Happy de PEPPEPPEPPIE! - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu Happy de PEPPEPPEPPIE! - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

Happy de PEPPEPPEPPIE!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

21 Juli 2008 | Canada, Lake Louise

Eergisteren (zaterdag) vroeg aan mn dag begonnen, aangezien ik mn stapelbedje uit werd gesnurkt door mn onderbuuf. Maar dat gaf niet, vroeg beginnen met hiken is beter, dan is t nog niet zo warm en hoef je je ook niet de tandjes te irriteren aan die eeuwige flitsende Jappen.
Gelukkig was ik niet de enige early bird dus ik had al gauw een liftje naar Lake Louise zelf, het meer waar alle trails beginnen (is 5 km verderop). Helaas was de winkel met de bearspray nog niet open dus moest ik vertrouwen op de sound machine in me, die 's ochtends gelukkig op volle toeren werkt, heb dus geen beer gezien.
Begon aan n pad die, hoe verassend, omhoog liep en waarvandaan je echt een superuitzicht had op het meer en de omringende bergtoppen. Echt heel gaaf om dan in je eentje te lopen, geeft toch best wel n kick :p
wat ook wel cool was, was dat je de hele tijd gerommel hoorde, wat net leek op onweer maar wat gewoon brokken sneeuw waren die naar beneden vielen
Helemaal bovenaan was ook nog n theehuisje met echt superlekkere choco-truffel thee, was dus wel weer n beloning. Daarna weer 2 andere trails gedaan naar 2 meren, ook weer supermooi en kwam onderweg ook nog wat marmotten en een stekelvarken tegen! haha, wat een lompe beesten zijn dat joh, hij kwam van n helling af en bleef n tijdje voor me waggelen, zag er echt heel dom uit haha!
na 6,5 uur banjeren vond ik t wel welletjes en ben teruggegaan naar mn hostel. Onderweg even n paar Corona's opgehaald (mn nieuwe slippers kwamen erg goed van pas!) en ben hier op n grasveldje gaan liggen met n boek. Na een uur kwamen er wat andere vrouwtjes bij liggen, meer en meer, lag ik opeens midden in een yoga les! Ik had ze wel al verdacht veel over yoga horen praten maar ik dacht dat ze het over een ochtendles hadden ofzo..
's Avonds was het erg gezellig, ze hadden een kampvuur gemaakt en een paar hadden een gitaar bij zich. Je zou bijna denken dat het " koembaya"-gehalte belachelijk hoog lag, maar dat viel alles mee gelukkig!
Wat alleen jammer was was dat het vuur al om 11 uur uit moest, park reglement, maar alle mannetjes en vrouwtjes die in Lake Louise werken wonen allemaal bij elkaar in gebouwen tegenover het hostel, dus heb ik me daar voor de rest van de avond even bij aangesloten :D
De volgende dag was ik dus een beetje suffig en heb de relaxte trails genomen. M'n botten voelden ook aardig gaar dus denk dat ze n dagje "rust" wel waardeerden.
En vandaag gaan we weer verder, op naar Jasper National Park!

  • 21 Juli 2008 - 17:00

    Mic:

    Goed bezig ouwe woudloopster!
    Enjoy mother nature,
    en het vrije levendje!
    greets uit het fokking regenachtige kattuk

  • 21 Juli 2008 - 22:27

    Mirrie:

    Jij hebt te maken met gevaarlijke beren en ik met gevaarlijke dingo's op Frasher Island!
    Ik schiet al in de stress dat ik bijna naar huis moet, geniet er dus nog maar ff dubbel op van!!
    kuzzz

  • 22 Juli 2008 - 11:31

    De Das:

    als ik het zo allemaal lees is dat echt super coole.ik ben echt trots op en ook wel een beetje jaloers.ik lees je snel weer.
    dikke kus

  • 22 Juli 2008 - 17:30

    De Taliban:

    Eeej spetter!!
    Ziet er weer erg gaaf uit joh.
    lekkere verhalen ook weer.

    C ya!!

    Cor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Lake Louise

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 67646

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: