Einde in zicht - Reisverslag uit Jasper, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu Einde in zicht - Reisverslag uit Jasper, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

Einde in zicht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

23 Juli 2008 | Canada, Jasper

maandag de hele dag op pad geweest met de Moose-bende, wat erg gezellig was. De gozer die reed was lache, heb hm even wat Dutch courage laten zien door te skinny dippen in Horse Shoe lake. M'n bikini was nl. verdwenen in t vorige hostel en dan moet je toch wat. Kon al helemaal niet meer terug toen hij t deed dus hop hop hop, t ijskoude water in. Had niet verw8 dat het ZO koud zou zijn (of zo helder.....)
Heb die dag trouwens mn eerste beer gezien~! was cool, want t was n moeder beer met 2 kleine berekinders bij dr. Verder ook nog bij allerlei coole uitzichtpunten gestopt, ben echt blij met dat bus-netwerkje want je ziet echt veel.
's Avonds eerst boodschappen gedaan en daarna lekker ge-BBQ-d bij t hostel. Weer lekker zitten bieren natuurlijk waardoor ik de volgende dag n beetje suffies was en niet veel heb gedaan behalve n kleine trail langs 2 meren. Ik moet zeggen dat t centrumpje van Jasper leuker is dan Banff, niet zo tieteveel toeristen in ieder geval, alleen de omgeving vind ik minder indrukwekkend. Of misschien komt dat doordat ik onderhand gewoon te verwend ben door alles wat ik heb gezien haha!
aangezien m'n credit card WEER raar deed en ik weer eens een volle tas met boodschappen moest laten staan omdat ik geen geld had, heb ik vanochtend maar wat lakens gevouwen om de komende nacht te betalen. Ze brengen hier de was van 5 andere hostels dus zitten erg omhoog. Heb m'n householdskills uit de kast getrokken en 4 uur lang gevouwen. Ging nog als n jecko ook dus ze waren aardig blij met me :D
Als t goed is doet mn card t nu wel weer, want ik kon er wel internet mee betalen, ligt in ieder geval niet mn limiet ofzo. Hoef er gelukkig alleen nog de bus naar Edmonton mee te betalen en als dat niet lukt kan ik altijd nog liften. Wordt alleen wel wat penibel als ik wil gaan shoppen in West Edmonton Mall (grootste van de wereld., WOEPWOEP!!!). Maarjaaaaa, elke x is het toch weer zien wat de dag/avond/nacht je brengt, dus we azien t wel weer!

  • 23 Juli 2008 - 20:07

    Pie:

    toch niet je nieuwe bikini verloren hoop ik!!!

    vind het trouwens echt leuk om al je avonturen te lezen. echt een goeie vervangen van gtst tijdens de zomerstop!

    ga zo door!!

  • 23 Juli 2008 - 20:13

    ! Joor !:

    Damn girl,

    je hebt het echt weer goed voor elkaar zo te lezen.
    heb je je bearspray nog moeten gebruiken bij mamabeer? of was ze bang van je ;)
    tot lees'
    Joor

    p.s. als je toch gaat shoppen vergeet dan onze kadootjes niet he ;)

  • 24 Juli 2008 - 06:34

    Franz:

    Goed bezig.
    Give `m hell !

  • 24 Juli 2008 - 07:35

    Bettie:

    Hey Mariek

    Leuke verhalen weer!
    Leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt en dan al die bbq's t water loopt me uit de mond!! haha
    Wij hebben er nog niet echt weer voor gehad, t is pas sinds gister weer beter geworden en zou vandaag erg warm worden maarja daar heb je ook niks aan als je tot vanavond half 9 moet werken!!
    Nou ga zo door en voooral blijven genieten!!

    xx Bettie

  • 24 Juli 2008 - 09:44

    Linda:

    Hay meis!

    Wat irritant voor je dat je je card zo vaag doet.. Heb je je net lekker uitgeleefd in een supermarkt en dan mag je al je zooi niet mee nemen!! Echt sneu.. Hopelijk werkt die wel in dat grote warenhuis.. anders schieten de kado's er ook bij in.. haha.. Fantastisch om te lezen dat je zo aan het genieten bent.. Maar bij ons is het weer inmiddels ook weer bijgedraaid en kunnen we genieten van lekker strandweer.. Liefs XXX

  • 24 Juli 2008 - 14:51

    Broer:

    sjeses wat een schimmige verhalen maar wel stoer! Ik zie dat het verliezen van zaken toch in de familie zit, toch weer geruststellend gevoel.
    Hoe staat het trouwens met het beeldmateriaal? Ik zit nu al een maand tegen die snorkelfoto van je aan te kijken!

  • 25 Juli 2008 - 07:28

    Ro:

    Jeetje wat een gekut zeg met je cards!! Verder wel ontzetten stoer al die verhalen! zit er weer vollop van te genieten!!

  • 28 Juli 2008 - 18:24

    De Das:

    het zit je echt niet mee met die credit card.ik hoop voor je dat hij het snel gaat doen.maar je verhaal is weer super.ik ken er weer volop van genieten.
    hou je haaks en kijk uit.
    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Jasper

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 67652

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: