Hey ho Silver, awaaaayyyy!! - Reisverslag uit Fort Assiniboine, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu Hey ho Silver, awaaaayyyy!! - Reisverslag uit Fort Assiniboine, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

Hey ho Silver, awaaaayyyy!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 Juli 2008 | Canada, Fort Assiniboine

Nou het laatste stukje van mn Moose bustrip was leuk, zat naast t meisje dat de bus bestuurde dus supergoed uitzicht. Heb optimaal kunnen genieten van de laatste stukjes Rockie Mountains, en die waren weer zeeeeer indrukwekkend. De Rockies zijn echt het allermooiste wat ik aan natuurgebeuren heb gezien, DAMN!
maar goed, heb 's avonds de bus gepakt naar edmonton. had gelukkig een invalide spot weten te bemachtigen dus zat/lag redelijk comfortabel, voor zover je dat stadium in n bus kan bereiken. In die Greyhounds zitten trouwens echt de vaagste mensen ever!Achter me zat n vadsig figuur die met heel veel tassen, grote pizzadoos en z'n eigen dikke lijf tegelijk de bus inwilde. En het gewoon 4 x achter elkaar probeerde! (ok, het lukte wel, maar dan nog). Toen ik wakker werd hoorde ik een of ander zwerverspersoon met de stem van Marge Simpson kwekken tegen n man die naast hr zat en volgens mij konden ze elkaar alleen maar van in de bus, maar waren meteen n stelletje geworden. Die man had 2 dozen vol kleding bij zich (echt van alles en nog wat)die ie in het busstation allemaal ging laten zien aan hr terwijl ie ondertussen mensen aan t aanspreken was of ze koffie voor hun wilde halen of dat ze sigaretten bij zich hadden. Toppunt was dat ie aan n securitygast vroeg of ie even wilde komen, die security gast zei " what can I do for you?" en hij toen zei " it;s not what you can do for me but what I can do for YOU"!!Helaas heb ik de rest niet gehoord maar volgens mij was de zaak gauw bekeken voor hm. Pffff...
maar goed, in Edmonton naar de mall gegaan, vette winkels, zwembad, ijsbaan, bowlingbaan, zeeleeuwenshow en zelfs een heus...PIRATENSCHIP!!! erin, maarrr, je raadt t al, de credit card deed ut nie! wahahaha, lekker verhaal niet? moet je n dag in n winkelcentrum doden terwijl je niks kan uitgeven!! gelukkig had ik nog net genoeg geld voor een Burger King uitje, wat dus the highlight of the day was :-)
Ruud (van de ranch) kwam me 's middags ophalen en nu zit ik dus weer op de ranch en heb vandaag mn eerste trail als guide gereden, was cool! gelukkig reed Marijke achterop mee anders waren we misschien nu nog niet thuisgekomen, maar t begin is er in ieder geval!

  • 28 Juli 2008 - 18:31

    De Das:

    ik had wel met je mee gewild naar de burger king.dat ik uiteraard mijn propeller pet op gedaan.daar kennen ze dat nog niet.
    dikke kus

  • 28 Juli 2008 - 20:22

    Pats:

    hahaha! het bruutste winkelcentrum allertijden en dan geen geld.. Doos!! kon je niet naast die marge simpson gaan staan?
    Xx

  • 28 Juli 2008 - 21:19

    Iloooo:

    Hahah die creditcard van jou! Om ziek van te worden!
    Maar je hebt het toch maar mooi overleeft! Die mega uitdaging kun je afvinken ;)

    Have fun chick!

  • 29 Juli 2008 - 14:22

    Linda:

    Hay Wijfie!

    Wat jammer dat je creditcard zo weird doet! Maar goed je zit nog wel een tijdje op de ranch, dus misschien krijg je wel een herkansing. Van het weekend naar Rockit geweest, was echt supercool, gezellig bal bla bla.. Zondag lekker relaxed op strand gehangen.. en nu weer vollop aan het werk, helaas! Jij in ieder geval veel plezier op de ranch! Werkse! Liefs XXX

  • 04 Augustus 2008 - 17:55

    Mistereer:

    van partyflock je weet wel..
    Wow wat een cool verhaal van die greyhound das echt zo appart he die bussen en wat er allemaal meereist, leuk man!
    Maargoed heb je die mp3speler al haha je zal wel wat vetteshit willen horen.
    Kom maar op met je verhalen want verder maken wij niet veel mee hier, alhoewel de gayparade in amsterdam jl zaterdag/zondag was ook wel vet.
    Werk/fun ze!
    Greetz Mistereer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Fort Assiniboine

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 67597

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: