The game is on! - Reisverslag uit Fort Assiniboine, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu The game is on! - Reisverslag uit Fort Assiniboine, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

The game is on!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

13 Augustus 2008 | Canada, Fort Assiniboine

Ik zit hier nu al een tijdje dus mijn ware aard is al aardig boven komen drijven, onder andere die van mijn lekkere trek. Nu smaakten de dubbele cheeseburgers op de rodeo van afgelopen zaterdag erg lekker dus vroegen Marijke en Ruud zich af hoeveel ik er dan wel niet op kon op de rodeo van aanstaande zaterdag. Dus nu staat er een weddenschap, 10 dubbelen cheeseburgers (maatje Noord-Amerika, dus Europese tripple burgers..) in 5 uur. Als ik t red win ik 12 Desperado's en dus een avond gratis burgers (+bijbehorend bier) en als ik het niet haal moet ik de stervende zwaan Marieke-style doen op het podium waar de band speelt (die slapen bij ons op de camping dus zullen er nog wel n leuk muziekje bij willen spelen ook). voor deze unieke gelegenheid is er ook een hyves opgericht: www.tienvoortwaalf.hyves.nl (10 double cheeseburgers voor 12 Desperado's).
Voor de rest weinig nieuwtjes, gister echt een mega eland gezien. we reden best dichtbij de ranch en ineens stopte Siebe en wees naar n bosje ergens en daar stond ie, op zn gemakkie te kauwen. Na n poosje was ie ons zat en liep kalm weg, maar voordat ie echt in de bosjes verdween keek ie nog ff om, alsof ie gedag wilde zeggen ofzo hahahaha! suf beest...

  • 13 Augustus 2008 - 16:40

    Andrea:

    Wel winnen hoor!!!
    Kus Andrea

  • 13 Augustus 2008 - 17:02

    Ilooooo:

    Hahaha my god!!! Mariek, dat moet je kunnen!!! Maar stiekem hoop ik dat je het niet haalt :P Gaat er ook een filmpje komen op die hyves?? ;)

    Kus!

  • 13 Augustus 2008 - 17:22

    Dennis:

    Waarschuw Youtube alvast.. dit moet ik zien hahahaha X

  • 13 Augustus 2008 - 17:35

    Tim:

    hahaha, oh je wordt zo ziek joh, hhahaha toch hoop ik dat je t onbehaalbare haald, voor mij ben je bij 7 al een winner, fles wodka staat al vast klaar. en pas op voor die elande, kunnen behoorlijk nasty zijn{geloof dat zijn zo,n periode hebben}, hihi en dan is een beer nog lief,

  • 13 Augustus 2008 - 20:27

    Elise:

    Whahaha ik denk dat je de zwaan moet doen... Laat ze maar zien wat je kan! De volgende keer wel geld vragen he ;-)

  • 14 Augustus 2008 - 07:08

    Linda:

    Oh echt fantastisch!! Ik wil het zien!!! Laat je filmen.. en stuur het filmpje naar je vrienden!! Of zet het op you tube. Ik denk wel dat je een goeie kans maakt om te winnen.. als je het echt wilt! Maar asl zwaan op het podium is ook wel een ware giller!

  • 14 Augustus 2008 - 08:24

    Mic:

    hm, twee burgers per uur, wegspoelen met een paar desperado's..
    ik zeg no problemo voor n veelvratige omnivoor als jou!

  • 14 Augustus 2008 - 09:38

    Mirrie!:

    doe je dan ook de weegschaal before and after zoals met het kerstdiner?!?
    succes
    voor mij zit het er bijna op nog maar 2 nachtjes!

  • 14 Augustus 2008 - 14:25

    De Das:

    ik verwacht wel dat je gaat winnen.want als je niet wint zou dit een teleurstelling zijn.maar je heb mijn volledige steun natuurlijk.heel veel strekte.
    dikke kus.

  • 14 Augustus 2008 - 17:38

    Mama:

    zal ik de weegschaal maar wegdoen en eet je niet misselijk,ik zie liever de stervende zwaan en inderdaad je voelt je al aardig thuis zo lezen.leuk hoor.

  • 18 Augustus 2008 - 15:26

    Leonie:

    Nou moet voor jou geen probleem zijn toch :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Fort Assiniboine

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 67609

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: