rise of the camera! - Reisverslag uit Whataroa, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu rise of the camera! - Reisverslag uit Whataroa, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

rise of the camera!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

30 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Whataroa

zo, heb weer wat foto's gelanceerd, (kiekjesapparaat had gewoon wat rust nodig)de rest is weer te bewonderen op de orange site. laatste avondje hier, was supergezellig, vooral de laatste week,maar moet weer verder. Andere twee nederlanders gaan morgen n stuk dezelfde kant op met hun auto dus kan met ze meerijden. Ga eerst 4 dagen naar het noorden van het zuideiland, naar n ander klein plaatsje (eigenlijk is alles hier klein, zelfs de "bekende toeristen" dorpjes hebben maar 1 winkelstraat). Dat heet nelson en is vlakbij een national; park, genaamd Abel Tasman, daar ga ik ook de boel maar ff checken. En dinsdag op naar mn volgende Wwoof-adres!
laterzzzz!

• 30 Maart 2007 - 12:11

Inkie:

Bedankt voor je tarrel bijdrage. Geweldig!
    X

• 30 Maart 2007 - 14:22

Linda!!:

Hay Lieve schat!!

Nou zo te lezen gaat alles nog prima!! Geweldig he schapen scheren!! Maar wel zwaar werk.. Ik ben gisteravond om 3.45 thuis aangekomen na een geweldige trip naar Egypte. Echt supergaaf.. gelukkig ook wel een kleurtje opgelopen.. maar het kan bruiner.. dus laat de zomer maar beginnen!! Nou liefie ik spreek je snel weer. Ik ga nu even 82 mailtjes doorlezen.. XXX (Jij bent de eerste op wie ik regaeer, lief he?!)

• 30 Maart 2007 - 14:51

Bettie:

Nou zo te zien heb je t super naar je zin!!
    Leuk, zo hoort het!!
    K heb de hele week heel hard geleerd en helukkig niet voor niets, k ben voorzien van een nieuwe baan!!!
    Nou have fun!!!
    Groetjesssss

• 30 Maart 2007 - 20:10

Mieke:

Nou, jij zit niet stil!!
    Ben blij dat je het zo naar je zin hebt!!
    See ya,
    X