still alive & kickin' - Reisverslag uit Opotiki, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu still alive & kickin' - Reisverslag uit Opotiki, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

still alive & kickin'

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

05 Mei 2007 | Nieuw Zeeland, Opotiki

Zo, hier weer eens een teken van leven. heb eigenlijk niet zo gek veel te melden, zit nog steeds op hetzelfde adres,
eigenlijk n beetje te niksen haha! 's ochtends n beetje huis opruimen en schoonmaken (ja echt!
het is toch anders als je het niet in je eigen huis hoeft te doen), en als Mike thuiskomt van zn koeien-en
possumshit lunchen, 's middags meestal ff boodschappen doen in het centrum en daarna boekje lezen tot 5 uur, en dan
is het wijn/biertijd, tot bedtijd aan zeg maar. het centrum is hier is trouwens n soort van gettho, met gangs,
barfights en mean-looking hombres (alleen zijn het hier in plaats van latino's Maori's).
vorige week zondag naar Whakatane (spreek uit: "fakkatanie" hehe :p geweest, n groter plaatsje wat ook aan
de kust ligt. en gister moesten de koetjes weer es verplaats worden, alleen waren ze nu midden in een onwijs groot
bos ergens op n heuvel, dus dat was n beste missie. eerst de quad op n trailer laden en ermee naar het begin van
het bos rijden en dan vanaf dat punt met die quad nog ff n half uur door dat bos karren, over n weggetje die
her en der nogal onbegaanbaar was, f*ing geulen van n halve meter diep die midden over de weg liepen. Ookal zijn die
quads wel zo sterk als wat,als ze omvallen en je ligt eronder heb je best wel grote kans dat je dood bent. Het was n
beste 4-wheeldrive safari dus, maar de natuur om je heen was echt supercool, alle soorten bomen en planten die je
kan bedenken, vette heuvels, kleine kreekjes, en ik hoefde er niks voor te doen behalve achterop dat ding te blijven
zitten, dus dat weer even n winstpakker!

  • 05 Mei 2007 - 08:35

    PepPeP:

    Neem het er maar van kind. Ik zit weg te zweten achter mijn pc. Kan fucking niet eens inloggen op de web site van ticketonline... gaat weer eens niet lukken deze keer. Maar ja, ik hou toch wel van je!!

    Kussie

  • 05 Mei 2007 - 15:56

    Powdah:

    Eej kanjer,
    Waarom duurde t zo lang voordat je wat van je heb laten horen?!
    We maakten ons zorgen, dachten dat die ellendige smeagol je ontvoerd had ofzo :-)
    Nou hier is momenteel geen reet te beleven maar de koninginnedag was weer eens een ouderwets toppertje met veel zon en nog meer bier.
    Hang in there en doe ze de groeten aus Holland daarzo.
    Ciao en tot sinas,
    Peet

  • 06 Mei 2007 - 08:06

    Erwin O.:

    Hoi Marieke, even een berichtje van je (ex) collega. Ik volg je avonturen met veel plezier. Vooral de kookles en je diepte gesprekken met de locals staan mij bij. Je bent trouwens al aangemeld voor het programma boer zoekt vrouw, volgens mij ben je er helemaal klaar voor! Lekker op de trekker zitten in de natuur gaat jou zo te zien goed af. Ik hoor allen weinig verhalen over mannen enzo, maar goed je nog wat weken te gaan dus dat zal wel goed komen...
    Ik hoop dat je nog wat aan de LP hebt. Geniet van je mooie reis en mocht je zin hebben 8 juni is er er weer een sportdag, of zit je dan nog in NZ?

    Ciao,
    erwin.

  • 07 Mei 2007 - 12:13

    Iloooo:

    Heeeyyy Chica Bonita!
    Verveel je je onderhand nog niet joh? Of vind je het wel even lekker relaxed zo?
    We mogen ons alvast wel behoeden voor de overdosis aan energie die jij op ons gaat botvieren zodra je thuis bent denk ik....
    Ik heb ook weer energie over, net terug van een weekje Kos met familie, dus compleet uitgerust whaha ;)
    Wanneer kom je terug btw??

    Kussie!

  • 08 Mei 2007 - 09:15

    Inkie:

    Zo... niet meer doen hoor. Ik maakte me ook echt zorgen. Gelukkig had Elise nog een mailtje van je, dus dat was een teken van leven.
    Ik zou zo zeggen dat jij je prima moet vermaken in het centrum met die barfights. Ik zal het nooit vergeten dat je vooraan stond op 5 mei bij die vechtpartij. Dit jaar zijn we niet geweest, koninginnedag was hier trouwens super!
    Nou meis, geniet er nog ff van.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 09 Mei 2007 - 13:11

    Charly:

    heee tijger...laat ik ook maar is hier reageren he,anders denk u dat ik u al vergeten bent,duurde een tijdje voor je weer wat mailde,maar geen nieuws is goed nieuws he,,echt gave foto s enzooo man,nou ik gaat weer,oh ja groeten van kelly die zag ik met koninginnendag...nou toedeledokie xxjes

  • 13 Mei 2007 - 16:52

    Willy:

    ach die poesjes zijn lief man!!!

  • 14 Mei 2007 - 17:12

    Johan:

    hey meis,
    Tof weer allemaal voor je hoor.
    Geniet er maar van!!
    En wat die bandieten betreft... gewoon boos terug kijken dat schrikt ze wel af!!
    Ik kan me blikken herrinneren die er niet om liegen en die ik ook wel een beetje mis.Maarja,Geniet er nog maar heel veel van!
    Groetjes en xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Opotiki

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 67541

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: