Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

08 Juni 2007 | Nieuw Zeeland, Auckland

De trip van de nep-commune naar de ferry verliep voorspoedig. werd eerst gedropt door n communelid en daarna opgepikt door 2 gasten die me netjes in het centrum dropten.
de overtocht was wel cool, er stond n beste woei dus het kleine veerbootje (soort stenaline maar dan ieniemienie) ging aardig heen en weer.
toen we bij Auckland aankwamen was het al donker, maar dat maakte het eigenlijk alleen maar mooier want net als bij New York ligt de stad met al n hoge gebouwen enzo aan het water, dus nu zag je alle lichten heel mooi. Ben meteen maar even de buurt gaan onderzoeken en heb na maanden zoeken eindelijk gevonden wat ik al die tijd zocht; de 2 literfles Jack Daniels :-) Auckland kon voor mij dus niet meer stuk
de volgende dag bij daglicht weer op expeditie gegaan, en ook bij daglicht is Auckland cool! wel honderduizend Jappo's, maar dat mag de pret niet drukken. Heb es ff profesioneel de toerist uitgehangen, ben in de hoogste toren van nieuw zeeland en omsreken geweest, heb alle coole (winkel)straten gechecked, heb n ferry naar n eiland aan de overkant genomen, al was dat n beetje n loze actie, aangezien het saai was. maar ja, ik had het ticket al gekocht, maar na n dag lopen heb je er in ene dan toch niet zoveel zin meer in. heb dus n kwartier rondgebanjerd daar en vond het toen wel weer gescheten.
maar het lijkt hier allemaal ook wel n beetje ge-Amerikaniseerd hoor, overal Starbucks en Subways, 4 Burger Kings in 1 straat (aiaiaiai) en supergrote muziekzaken waar zelfs aparte beveiliging instaat! maar goed, voor de rest is het goed vertoeven hier dus geen klagen!

• 08 Juni 2007 - 11:53

Broer:

yikes, vieze vuile tourist!! wel mooie foto's hoor... Nou, tot volgende week woensdag 1700 at le airoporto!!!!