nog 1 week te gaan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu nog 1 week te gaan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

nog 1 week te gaan!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

24 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Nou t is weer zover, ik ga mn hielen weer es voor langere tijd lichten!
Ditkeer wordt het 4 maandjes Canada. Plan is om eerst naar Edmonton te vliegen om daar opgepikt te worden door iemand van de ranch waar ik de laatste 3 maanden ga werken. Die eerste week ga ik daar even aclimatiseren en mn winter/herfst spullen dumpen, aangezien het daar nu nog hartje zomer is. De maandag erop naar Calgary, voor het rodeo festival en dan op naar de Rocky Mountains om daar tot eind juli rond te banjeren. Als laatste ga ik dan dus 3 maanden op een ranch van een Friese man werken, YIIIIIHAAAAAA!!!!!

nou en dat was t wel zo'n beetje ;-)

De rest komt vanzelf wel weer in jullie mailboxjes terecht :D

hoop jullie deze week nog allemaal te zien, en anders tot november!

xxx

  • 24 Juni 2008 - 16:19

    Ilooooo:

    Nou gelukkig hebben we dit weekend nog ruimschoots de tijd om afscheid te nemen chica!!! Party on en dan lekker op reis!!!
    Tot zaterdagggggggggg!
    xxx

  • 25 Juni 2008 - 05:13

    Mirrie:

    lekker gepland hoor, nu kunnen we elkaar nog langer niet zien :(
    veel plezier! dikke kus mirrie

  • 25 Juni 2008 - 11:32

    Linda!!:

    Ik zal je missen!! Ik zie je zaterdagavond na Awake nog wel even... XX

  • 29 Juni 2008 - 11:19

    Arenda:

    Nou ik ga niet meer zien denk ik, dus bij deze heel veel plezier en geniet er lekker van!!
    Ik ga weer mee genieten van al je belevenissen. Doe voorzichtig he? X Aries

  • 30 Juni 2008 - 09:56

    Laura:

    Heel veel plezier !

    Kus

  • 30 Juni 2008 - 13:50

    Geytebreier!:

    heeej wat leuk dat je weer gaat joh wis ik helemaal niet!!

    nou ik zal je vast ook niet meer zien..
    nou ik wens je heel veel plezier,maak er wat mooi,s van!!
    en let op je zelf..

    toedeledokie!!
    goeiereis

    sjanzeee xxxx corien

  • 01 Juli 2008 - 17:52

    Hammelientje:

    hey miekos, nou vandaag ben je weggegaan!
    Ik/wij wensen je heel veel plezier en we houden contact he piraatje!

    maak er een mooie tijd van!

    dikke kus de HAMMIES

  • 01 Juli 2008 - 20:46

    Leonie:

    Sister, we missen je nu al!!!
    Heel veel plezier he,
    En tot mails!!!

    xxx (hang :p)

  • 02 Juli 2008 - 18:03

    Annemay:

    Vette Schit Chick!!!

    I wish it was my turn!

    Geniet er lekker van! Zal aan je denken en ik zie de verhalen wel in mijn inboxje!

    Knuffel, May!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 67548

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: