tralala - Reisverslag uit Calgary, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu tralala - Reisverslag uit Calgary, Canada van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

tralala

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieke

10 Juli 2008 | Canada, Calgary

zooo, even n dagje rust na 2 dagen Stampede.
Was supergaaf, dinsdag dus die rodeo gezien en gister naar de chuckwagonraces geweest, m race met 5 teams die elk n mini huifkar hebben met 4 paarden ervoor. Klinkt n beetje lame, maar als je t ziet en hoort, SUUUUPERVET!! ( eigenlijk typisch n " je had erbij moeten zijn" situatie). we zaten op de tribune en als die race start en ze komen voorbij voelde je echt de grond trillen, echt kicke!en daarna kwam er n show met allemaal optredentjes zoals n doedelzakspeler die ook n soort stand-up comedian was, n paar band optredens, dansers, zingende kinderen (de laatste 3 waren geen zak aan, DUIDELIJK) en nog wat coole dingen die ik ff ben vergeten, maar alles werd afgesloten met supergaaf vuurwerk. Dat moet echt n fortuin hebben gekost, en dat doen ze dan gewoon elke dag! how bizar..Overdag zijn we eerst n n park hier in de stad gaan zitten waar ook van alles aan de gang was, en op de stampede n beetje rondgebanjerd, alle eettentjes afgegaan waar ze lekker eten hadden. en dat waren er best veel, en aangezien ze hier niet van gezond eten hebben gehoord heb ik nu n kop als n overjarige frituurpan.
neehoor, valt wel mee, maar je kan serieus echt nergens wat normaals halen daar! t is net n soort grote kermis met bijbhorende attracties en vooral hotdogstands,suikerspinhokjes en nbufelburgerstands aan de ene kant, en aan de andere kant heb je dus t " echte" stampede gebeuren met n grote hal met boerderij diertjes,allerlei kraampjes en dingetjes die bij boerderijgebeuren hoort, die rodeo arena dan en nog allerhande troep.
gister t geluk gehad dat t kids day was, stikte van t ondermaatse terreur dus.maar heb t overleefd :D
's avonds zijn de kroegen hier trouwens goed te doen, alleen gaan ze al om n uur of 1 of 2 dicht, das ff wat minder. Zaak is dus gewoon om dus zo vroeg mogelijk dronken te worden zodat je aan t eind wel naar huis MOET. Lukt me tot nu toe gelukkig aardig
voor de rest geen zwierezwaaien kontje draaien acties meer ondernomen. Ja eergister, t zwierenzwaaien lukte aardig, alleen t echte 2-steppen niet meer..heb dus op n gegeven moment maar gewoon samen met Cathalie
ge-"freetsyled" en mn hardstyle huppeltje uit de kast getrokken. Kan ik getver eindelijk weer es normaal dansen na mn knie operatie, moet de eerste x op countrymuziek zijn! maar goed, iets is beter dan niets, JA TOOOOOOOOOOOOCH?!
verder geen nieuws, ga ff de lokale Buger King checken, wat echt gedaan moet worden aangezien dit de 1e is die ik in heel Ca-Na-Da heb gezien!wederom: how bizar....
tjusie dus en tot later!
xxx

• 10 Juli 2008 - 18:51

Iloooo:

Je klinkt weer heerlijk enthousiast! Voorrrrral doorrrrrrrrrrrrrgaan babe! Xxx

• 11 Juli 2008 - 11:57

Ingrid:

Lekker bezig daar!!! Wij gaan morgen swingen op Dance Valley, jammer dat je er niet bij bent. Maar volgens mij vermaak je je daar meer dan goed en valt er daar ook genoeg te swingen... haha.
    Kussie!

• 11 Juli 2008 - 17:14

Linda:

Hay Skattie!

Heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Wel lachen dat er in de wijde omgeving dus niets gezonds is te verkrijgen...?! Beetje raar, dat is in Nederland toch wel anders.. Ik zou maar oppassen dat je geen cowboy aan de haak slaat, want volgens mij word je liefde voor country met de dag groter!! Liefs XXX

• 15 Juli 2008 - 09:16

De Das:

nou je heb wel een hoop te doen zo.en het klinkt nog allemaal gezellig ook.ik ben weer trots op je hoor.
    dikke knuffel