bijna... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu bijna... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

bijna...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

30 December 2009 | Nederland, Amsterdam

jaaaaa vrienden, vriendinnen en vage kennissen, het is weer bijna zover; ik ga er weer even 3 maandjes tussenuit!En dit x niet alleen maar met vriendin Patty aan m'n zijde!
Met onze (dubieuze) krachten gebundeld gaan we volgende week richting Zuid-Amerika.
Mits Schiphol niet ondergesneeuwd,-gehageld of be-ijzeld is, want dan, weten we inmiddels, ben en kom je nergens.

Plan is na 2 dagen Ecuador naar de Galapagos Eilanden te vliegen, om daar 8 dagen met een catamaran (en kapitein ja!) wat eilandjes aan te doen om hier en daar een leguaan en blauwpootmeeuw (Latijnse benaming is even kwijt)te aaien en eindelijk wat warmte en zon mee te pikken!
Daarna weer terug naar Ecuador voor een 5 daagse Amazone-jungle tour en dan door naar Peru. Mochten we dan nog niet beroofd, vermoord of verkracht zijn vliegen we vrolijk door naar Chili om daar van noord naar zuid te reizen. Mocht het eerder genoemde wel gebeurd zijn doen we dat ook hoor, alleen misschien minder vrolijk en/of met geleend geld (dit alvast even voor het thuisfront:D)

We gaan ervan uit dat de meesten van jullie ons vertrek als een treurig feit zien en geven diegenen dan ook de kans om nog even te genieten van onze laatste uurtjes hier. Dit kan maandagavond @ Patty's place op de Taatedam, je weet wel, die straat bij de hoofdbieb in Katwijk zee. Duzzzz, tot dan of tot mails!
Iedereen in ieder geval een prettige jaarwisseling gewenst, en blijf uitkijken voor uitstekende ledemaatjes die gevoelig zijn voor knallende en ontploffende artikelen!

xxx
Patty en Marieke

• 30 December 2009 - 15:10

Mieke:

Heyyyyyyyyyyy...

Heel veel plezier en die borrel komt nog wel ;)

Greetzzz

• 30 December 2009 - 15:34

Linda:

Hay lekker wijfies! Ik weet zeker dat jullie een top reis tegemoet gaan, helemaal top! Ben echt wel een beetje jaloers... Ik moet ff kijken of ik maandagavond kom, want ik heb dan nachtdienst... maar zie jullie sowieso aankomend weekend! XXX

• 31 December 2009 - 10:26

Arenda:

Hey Mariek!
    Wat een geweldige trip ga je maken man!!!
    Heel veel plezier en doe voorzichtig!
    X aries

• 01 Januari 2010 - 18:22

Mirrie :

helaas heb ik maandag andere plannen!
    geniet ervan! en ik hou jullie in de gaten via de site!! :)

• 03 Januari 2010 - 08:45

Iloooo:

Hee globetrottertjes!
    Ik heb Mariek gister op de valreep nog even een reisknuffel kunnen geven dus bij deze, Patty, ook jij suuuuperveel plezier!!!

Liefs!

• 04 Januari 2010 - 20:20

Andrea:

Heel veel plezier!!!

• 06 Januari 2010 - 07:53

Pieter Jan:

veel plezier daar joh!

goed dat darwin al geweest is, wil niet weten wat er gebeurd zou zijn als jullie er eerst geweest waren...

• 06 Januari 2010 - 17:59

Janna:

al geland hoop ik ,en die schilpad is geen taxi hoor ,het heeft tanden .liefs janna. kus patty