So far so good! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu So far so good! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

So far so good!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

17 November 2010 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Haidieho!

Nou ben leeuwenland binnengekomen hoor!Duurde ff (LANG!) maar goed.Reis redelijk ontspannen gestart, tas was 's ochtends snel gepakt, ergste troep van de vorige avond opgeruimd (alleen helaas wéér geen 100% opgeruimd huis achtergelaten, sowwy moeders!)en zoals vanouds 'n gemengd gevoel van " ik-wil-niet-weg-maar-toch-ook-wel-lekker-dat-ik-alles-effe-achterlaat" :D
Het eerste gedeelte was van A' dam naar Londen waarbij ik eigenlijk 3 uur tussenstop had, maar het balievrouwtje zei al dat er mist was en dat ik ws. als ik aan was gekomen meteen zou kunnen doorlopen. Dat snapte ik niet helemaal maar was blij dat ik die tas kwijt was dus dacht, het zal allemaal wel.
Nou, ze kreeg dus gelijk want ik ben ongeveer 3,5 uur later weggevlogen dan gepland!Eerst dacht ik dat ik maar 20 minuten vertraging had,maar dat was dus 1 uur en 20 min. Gelukkig zat tegenover mn gate n Ierse pub met rookruimte dus dat zat best. Anderhalve liter bier en wat sigaretten verder ben ik maar even een powernopje gaan doen (niet in de pub, maar bij de gate) en toen ik wakker werd waren dus die 1 uur en 20 min. voorbij, maar zaten nog steeds dezelfde mensen om me heen. Aan de ene kant n goed teken natuurlijk, had ik me niet verslapen maar ja, aan de andere kant had ik hier natuurlijk ook niks aan want had intussen mn aansluiting naar Johannesburg al gemist! Ik nog vragen aan de balie of ik dat dan hier moest regelen of daar, maar hier konden ze niks doen omdat ze niet psies wisten hoe het met de vertrekkende vluchten daar zat, dus ik moest t maar gewoon afwachten.
Nouja, ging eigenlijk allemaal wel vlotjes, heb de hele vlucht geslapen, kwam aan op Heathrow waar ze mn vlucht hadden omgeboekt en kon toen inderdaad zo doorlopen en meteen boarden. De 2e vlucht ook bijna alleen maar geslapen (en gegeten natuurlijk) en nu hoef ik dus alleen nog maar de vlucht naar Durban te pakken en n shuttlebusje (of zoiets)richting t hostel te pakken. En dan zien we wel weer verder!

Ow, voor de zekerheid zijn dit de adresgegevens van het hostel:

Blue Sky Mining Backpackers
5 Nelson Palmer Road
4126
Warner Beach
KwaZulu Natal
South Africa

nou ehh, ik ga mn volgende vlucht halen, tot latersss!
xx

  • 17 November 2010 - 09:19

    Cherrrr:

    lekker beziggg mariekkk!!!succes he meid! xxxxx

  • 17 November 2010 - 09:20

    Pie:

    lekker bijgeslapen weer!
    lekker dat het vlotjes verloopt!
    hopen de rest ook!

    xx

  • 17 November 2010 - 09:36

    Topper!:

    haha het zal wel eens allemaal volgens plan gaan!
    nou meid heel veel plezier! :)

  • 17 November 2010 - 10:32

    Carin:

    Haha, gaat weer best allemaal.... maar had ook niet anders verwacht.. hehe,
    komt goed.... Have fun ;)

  • 17 November 2010 - 10:41

    Ray:

    Duurt ff maaaar dan heb je ook wat hè! (als t goed is ;-)) x

  • 17 November 2010 - 13:15

    Ilooooo:

    Owwww ik ben zoooo benieuwd wat je ervan vindt en wat je allemaal gaat beleven!!
    Kan niet wachten op de volgende verhaaltjes ;)

    Have fun chica!

  • 17 November 2010 - 14:03

    Daan:

    Succes met het laatste stukje van je heenreis!! Have fun :)

  • 17 November 2010 - 15:39

    Tigah:

    Goed bezig ouwe knalpijp. Ik zit op de luchthaven van Singapore te wachten op de terugvlucht....lekker weer de kou in :-( Hang in there en veel plezier. Niet teveel braaien he, daar ga je scheel van kijken. Ciao

  • 17 November 2010 - 18:42

    Grote Broer:

    Ziet er goed uit zus. Zuipen, roken, slapen en inmiddels vervoerd worden. Alsof je gewoon een weekendje thuis bent heheheh.
    Veel plezier in Zululand!

    ps: heb je nog je foto-zaken kunnen regelen?

  • 17 November 2010 - 23:01

    Bettie:

    Heel veel plezier Mariek, heerlijk weer wat verhalen van je, ga je weer helemaal volgen!! Have fun!! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Overwinteringstrip

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2011

Final destination bereikt; Kaapstad!

26 Maart 2011

Roadtrip

19 Maart 2011

braai,braai,braai

13 Maart 2011

op safari

03 Maart 2011

Graskop, pancake capital of SA
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 67568

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: