even n tussentijdse stop - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu even n tussentijdse stop - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

even n tussentijdse stop

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

14 Januari 2010 | Ecuador, Quito

En hier weer even een tussentijds verslag van ons exotische tripje.
We zijn ondertussen ongeveer 4 dagen een het `cruisen` en het is serieus elke seconde van de dag genieten.
We werden door onze gids che-che opgehaald bij n haventje en naar onze boot gebracht. Het was dus geen catamaran maar n `gewoon` zeiljacht, maar ach, n drijvertje meer of minder maakt ook niet uit, jatoch?
Kennis gemaakt met de rest, bestaande uit 2 andere Nederlandse meisjes, n Duitse (maar gelukkig wel n relaxte)en n Engelse. Onze hoop op 4 jonge adonissen werd hiermee meteen finaal de grond ingeboord, maar ja, dat was eigenlijk toch alleen maar een utopische gedachte dus vooruit:D
Anywayz, de crew bestaat dus uit onze gids, Che Che (afgekort van Ceasar :s ) el Capitano waarvan ik de naam niet weet, Che cHE`S sidekick Eduardo, die de dinghy bestuurt en allerhande klusjes doet en heel belangrijk, Galo, de kok die echt super, SUPER lekker eten maakt! het is echt bizar wat we 3x per dag te eten krijgen, lekkere verse groenten, met vis en vlees (2x per dag!) en hoops! aangezien er niet al te ervaren eters bijzitten doet Kliko Kromhout hier goeie zaken hehehe!
Maar goed, t leven op ons zeiljachtje is helemaal goed. `s ochtends bgeint de dag al vroeg rond n uur of zes, maar aangezien pat en ik buiten slapen omdat t binnen warm is zijn we meestal toch al wakker. rond n ur of zeven ontbijten en dan of varen en chillen, of n expeditie`tje op een van de eilanden, of ff zwemmen. Dan `s middags eerst even lekker eten en dan weer een van de bovenstaande dingen en dat gaat de hele tijd zo door eigtenlijk, maar super afwisselend en we hebben de hele tijd superlekker weer dus op en top vakantiegevoel aanwezig.
Helaas moeten we weer verder nu dus het verloop van het verhaal krijgen jullie over n halve week weer voor de kiesjes.
en tot die tijd, slap zacht lieve mensjes,hoop dat de verwarminkjes het blijven doen ;-)

• 15 Januari 2010 - 00:16

Lexie:

gedverdemme, zitten wij hier te vernikkelen!
    focking jaloers op jullie.

xxxies

• 15 Januari 2010 - 00:25

Linda:

Hay wijven!!

Die laatste zin is echt een killer!!! Maar gelukkig doet m'n cv het nog... Ben blij te lezen dat jullie van het lekker luie leventje genieten.. Mariek je stelt me qua eten idd wederom niet teleur, positief!!! Maar een gebrek aan mooie mannen vind ik dan wel echt sneu voor jullie... wij hier in Ndl doen extra aan sex... (vanwege de kou he...) Nou have fun!!! XXX

• 15 Januari 2010 - 07:11

Mignon:

Gelukkig geeft het weerbericht in NL eindelijk weer aan dat het gaat regenen en 5 graden boven vriespunt gaat worden, dus ik ben zeker niet jaloes op jullie hoor ;)

Geniet er van!!!

• 15 Januari 2010 - 12:12

Nikki:

biatches!!!
    geniet er maar lekker van!
    mis jullie nu al!
    dikke kus

• 16 Januari 2010 - 15:20

Je Broertje:

tjemigdepemig zusje, dat heb je weer goed uitgezocht zeg! Lekker buiten slapen, lekker eten en leuke dingetjes doen! Hier is het weinig soeps. Kou en sleur en nu is het ook nog aan het dooien...BAREUH!!!
    Zet 'm op daar!

• 17 Januari 2010 - 12:32

De Das:

je moet niet te veel eten anders val je nooit af.wel leuk om te horen dat het goed gaat
    dikke kus

• 18 Januari 2010 - 16:34

Mike:

Super relaxt echt top zo als ik dat allemaal lees . geniet er optimaal van en ik lees het volgende deel van jullie trip wel weer much fun xxx

• 19 Januari 2010 - 10:46

Bettie:

Klinkt goed allemaal dames!!
    Zon, zee, goede temp., eten wat wil een mens nog meer, idd wel een beetje jammer van die mannen maar jullie hebben nog even er zullen vast wel ergens wat mooie mannen rondlopen daar!!

xx Bettie