yes yes, 30 jaar en nog steeds op volle toeren! - Reisverslag uit Umzumbe, Zuid-Afrika van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu yes yes, 30 jaar en nog steeds op volle toeren! - Reisverslag uit Umzumbe, Zuid-Afrika van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

yes yes, 30 jaar en nog steeds op volle toeren!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

10 December 2010 | Zuid-Afrika, Umzumbe

Iedereen gefeliciteerd met mij! hehe, jaja dertig inderdaad, and as always still going strong! daarom boeit t me ook echt, serieus niet dat er weer een decade bijkomt, heb t nog prima naar t zinnetje met mn leventje dus geen klagen. En die eventuele grijze haren wordt toch elke x vrolijk overheen gekwast dus no worries hier :D
Nou ben dus nu aan de slag in het andere hostel, en eindelijk echt aan het werk! Eerst zag ik het niet echt zitten, kwam hier aan, was rustig, moest met 2 andere meisjes werken die hier samen al wat maanden zaten, waren wel relaxte figuren hoor, maar je hebt toch n beetje t gevoel dat je ergens tussenvalt. Maar goed, na 2 dagen hier zitten en eindelijk n volle avond barren werd t wel cool. Alleen, werd vanmorgen wakker om 7 uur van 2 ruziende mensen, was t dat ene grietje die ruzie had met dr ex, die hier voordat t uitging, ook werkte maar een van de beste vrienden van de eigenaar is en dus nog dagelijks hier over de vloer kwam. Wat dus voor n beetje wrijving zorgde, helemaal omdat dat grietje dus gisteravond heel slim met n andere gozer had afgesproken, terwijl dr ex over 2 dagen hier weg is, dus ze had net zo goed nog even kunnen wachten met dr actie. Weer n hele nieuwe soap, heerlijk!
Nou heel gedoe waarna de eigenaar zoiets had van ja, dit kan echt niet want die had t al met hr gehad over hoe de onderlinge relaties n beetje in de soep liepen hier en dan deze actie. maar hij heeft haar dus heeft verzocht om weg te gaan. Naar mijn mening niet zo handig, aangezien die ex toch al wegging en het deze maand takkedruk wordt EN de maides bezig waren met n oud en nieuw feest. Nou zij weg, ander dus mee dus nu is het alleen nog ik en Gert, n gozer uit Groningen, die hier ook al 4 jaar rondloopt dus dat is wel lekker, want de eigenaar zelf zien we niet heul veul, die heeft t goed bekeken die ouwe Duitser!
De plek zelf is ook weer supermooi, 7 minuten lopen van strand maar als je in t hostel zelf zit lijkt t net of je in de jungle zit. Overal grote palm-en bananenbomen met hier en daar een aap en daartussen kronkelen allemaal paadjes naar de verschillende hutjes, boomhutten en tipi. Daartussen verscholen nog n jaccuzi, zwembad ennn junglebar :p Ben dus ondertussen al wat keren verdwaald wat heel leuk is als je mensen moet rondleiden. Heb dus op het laatst maar een plattegrond gemaakt. t Werk is leuk,overdag mensen in-en uitchecken, wat losse klusjes en daartussendoor chillen en 's avonds af en toe koken en barren. De sfeer is hier ook n stuk losser wat t allemaal erg chill maakt, ben dus weer BLIJ :D

wat betreft vandaag, daar ga ik morgen ff mee verder, is onderhand al avond en moet weer even terug, barren, dus oet mohn!

• 10 December 2010 - 20:14

Ola Jarige:

Heyo kanjer, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van. Ik heb weinig tijd zit nu in Dublin. Mail je binnen kort ff. Xxx steef

• 10 December 2010 - 20:58

Joor:

nou van harte meisie,

gelukkig gaat het goed daar, en heb je het goed naar je zin.
    zo te lezen heb je daar ook je eigen gtst dus daar hoeven we je ook al niet van op de hoogte te houden ;)
    hoe gaat het met je duikcursus?
    geniet ervan en tot over een paar maanden he.
    Joor

• 10 December 2010 - 23:05

Danielle:

Gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!
    Op naar de 40!!! Whahahahaha!!!!

• 11 December 2010 - 00:45

Mieke:

Van harte hè! Dat je maar een grote meid mag worden :D Have fun! Dikke kuss

• 11 December 2010 - 08:43

Linda:

Hay Mariek!! Wat klinkt het allemaal super!! En als een echte kattukse draai je je hand natuurlijk niet om voor een beetje werk.. En bardiensten draaien is nou ook weer niet het rotste werk... ha ha... Heel veel plezier daar!! En spreek je snel weer... Btw heb je je mobiel helemaal niet bij je of staat hij gewoon vaak uit?? Liefs en een dikke verjaardags-smakkert!! Linda

• 11 December 2010 - 16:47

Ilo:

Hee meissie,

Nog van harte gefeliciteerd met je 30e, dikke verjaardagskus (K)

• 12 December 2010 - 14:26

Topper:

Gefeliciteerd he welkom tot de oude taartenclub!!!