Lobsterlady is back! - Reisverslag uit Warner Beach, Zuid-Afrika van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu Lobsterlady is back! - Reisverslag uit Warner Beach, Zuid-Afrika van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

Lobsterlady is back!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 November 2010 | Zuid-Afrika, Warner Beach

jaja, de eerste echte stranddag stond eindelijk voor de deur dus ging met veel enthousiasme om 8 uur 's ochtends richting strand (moest om 14.00 werken dus vandaar). Echt relaxed als je om die tijd al kan gaan bakken trouwens, blijheid de rest van de dag gegarandeerd :D
Alleen aan het eind van de dag begon het hier en daar al n beetje burnt aan te voelen en begon het andere mensen ook al op te vallen en jahoor, tegen de tijd dat ik naar bed ging stonden sommige delen aardig in de fik. Volgende x dus goed opletten dat ik echt alles insmeer, ook mn navel, oksels enz. (echt n TOPplek om te verbranden)

Donderdag n vrije dag gehad en samen met Laurens, n gozer die hier al n tijdje zit, naar Durban gegaan, n stad 35 km verderop, om naar het uShaka Marine Park te gaan, een bruut groot aquariumcomplex met n waterpark erbij en nog n soort van half overdekte promenade. Was echt supercool, normaal boeien die aquaria in dierentuinen enzo me nooit zo maar deze was echt vet! Heel veel koraal(vissen), veel haaien, Nemo-achtigen, waterschildpadden, n oud wrak dat als restaurant diende, nouja, van alles.Dat waterpark was ook wel lache, stond geadverteerd met : The highest slide of Africa!" maar dat viel alles mee. Nouja, tot je dus boven stond, te vernikkelen in de kou, te wachten tot je dat steile kreng afMOCHT. Ik zei al dat we die maar meteen moesten doen, dan was ik er vanaf (letterlijk en figuurlijk). Pfff, nou wilde halverwege al teruggaan maar dat mocht natuurlijk niet van mn "begeleider". Toen ik eenmaal boven was ben ik er maar meteen ingesprongen, de geadviseerde houding totaal negerend natuurlijk, waardoor dus aan het eind mn bikinibroekje ongeveer halverwege mn navel hing en mn topje als bij n kamikazestrijder bijna rond mn voorhoofd zat. Ging weer lekker dus :p
Daarna dus dat aquarium rondgehobbeld en de rest van het park, uiteraard weer aan de bunny chow gegaan waarbij je geen bestek kreeg; you have to do it Durban style baby". Ja mn reet,volgens mij was gewoon het bestek op want ik heb voor de rest nog niemand de handel met zn handen zien eten. Maar goed, was evengoed lekker, foto's staan weer op facebook.(behalve die van het glijbaan-incident dan). Was echt n lekker dagje want ik was de dag ervoor helemaal niet van het terrein hier afgeweest en was daardoor aardig gaar. Hele dag dus zo'n beetje in een "hoihoihoi" stemming daar rongelopen hehe
Trouwens nu van kamer veranderd, en t is gelukkig n verbetering. Al zit je nu wel n beetje meer in de herrie van buitenzittende mensen,dat is meer achtergrondruis. Ik heb geen buren dus geen piepende bedden of mensen die je op de houten vloer langs/naast je kamer hoort lopen. Bed is beter en t ziet er knusser uit ook.Nouja, check de foto maar..
voor de rest al n stukje verder gekomen met m'n soap hier. Die bazin hier schijnt dus, toen ze voor het eerst kwam in Z-afrika, als vrijwilligster gewerkt te hebben en heeft hier ook n tijdje gezeten. Toen scharrelde ze dus n beetje met die baas en is ze daarna weer teruggegaan naar Duitsland waar ze erachter kwam dat ze zwanger was. AHA! n moetje dus, a la Katwijk hehehe. Dat idee komt iig als eerste bij me op maar vergt nog verder onderzoek waarvan ik jullie uiteraard op de hoogte ga houden (ja je moet toch wat zonder echte gtst..)

  • 28 November 2010 - 14:47

    Linda:

    Hay lieverd!!

    Heerlijk, ik heb me kapot gelachen om het glijbaan verhaal, echt fantastisch.. Ook fijn dat het lekker zonnig weer word.. Ik kan echt niet wachten totdat wij er eindelijk heen komen... Maar ach.. aankomende maand is uiteraard superdruk bezet, dus die vliegt voorbij en dan neem ik jan en feb wel op de koop toe!! Nou in ieder geval heel veel plezier en ik spreek je snel weer.. XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Warner Beach

Overwinteringstrip

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2011

Final destination bereikt; Kaapstad!

26 Maart 2011

Roadtrip

19 Maart 2011

braai,braai,braai

13 Maart 2011

op safari

03 Maart 2011

Graskop, pancake capital of SA
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 67603

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: