Op naar het volgende avontuur! - Reisverslag uit Warner Beach, Zuid-Afrika van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu Op naar het volgende avontuur! - Reisverslag uit Warner Beach, Zuid-Afrika van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

Op naar het volgende avontuur!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

30 November 2010 | Zuid-Afrika, Warner Beach

Nou, m'n hostelwerk @ Blue Sky Mining is van korte duur geweest, ben alweer ontslagen wahahaha!
Al klinkt dat erger dan het is hoor, want het lag niet aan mij (en dat geloof ik dus niet skeptisch gaan lopen doen, is slecht voor mn ego!). Blijkt dat ze eigenlijk toch meer n man nodig hebben die ook mee kan helpen met onderhoudswerkzaamheden en qua beveiliging ook wat meer kan ondersteunen. Ik mag hier nog ongeveer een week blijven (gratis) en ze hadden al een mail gehad van een ander hostel die iemand nodig had dus die pasen ze door en voor de rest zei Barrett ook dat ik zn mobiele nummer mocht geven aan hostels waar ik ging solliciteren, dus das ook relaxed. Vind het allemaal niet al te erg, al is het echt een mooie plek waar ik zit hoor, maar goed, daar barst het van hier dus ik ga weer lekker verder cruisen! Vanmiddag ben ik dan ook meteen even wat hostels gaan mailen en werd vrijwel meteen al gebeld door eentje die hier in de buurt zit die me erg graag wilde hebben en me ook op wilde komen halen. Maar goed, ik wacht nog even mn andere mails af, want misschien, heel misschien, heeft de cheetah opvang waar ik eerst dus al heenwilde, nu ook wel plek, dus zou ik dat alsnog kunnen doen, wat natuurlijk wel supercool zou zijn!
Aankomende 2 dagen alles even afwachten dus maar!

  • 30 November 2010 - 20:19

    Broer:

    'ontslagen' is ook zo'n beladen woord. Je bent 'teruggegeven aan de arbeidsmarkt'.
    Good luck met je solli, sis!

  • 30 November 2010 - 20:35

    Linda:

    Hay wijfie!!

    Ach aan de ene kant jammer want nu moet ik het soap verhaal missen... Maar nieuwe plaatsen bieden nieuwe verhalen, dus ik vertrouw erop dat het helemaal goed gaat komen! Enne het zou idd supervet zijn als je de cheetah's mee kan pakken.. Ik ga morgen voor 5 daagjes naar Boedapest en daarna zuid-afrika boeken!!! Jipie!! XXX

  • 01 December 2010 - 09:18

    Pie!:

    Jeeesssss dat is ook wat! Hoop dat er wat onwijs gaafs op je pad komt want ik ben soort verslaaft aan de verhalen uit het zuiden! Super gave foto's op je Facebook ook! Moest ook erg lachen om je vorige verhaal over die glijbaan! Ouwe kamikazestrijder!
    Hier is het koud!! Damn!! Gevoels temperatuur is -15 ofzo! Ga zo snowboots kopen!
    Geniet van je gratis verblijf en het weer!
    Hou ons op de hoogte!

    Xx

  • 01 December 2010 - 13:52

    Iloooo:

    Nieuwe ronde, nieuwe kansen meissie! Wat zou die cheetah-farm gaaf zijn zeg....
    Ik mail je wel even een foto van de cheetah die wij zagen jagen in Masai Mara.... Kun je alvast gaan kwijlen hihi!!
    (en ik weer heimwee hebben.... :-()

    Have fun!!

  • 04 December 2010 - 13:40

    De Das:

    gaat weer goed dan.het komt allemaal weer goed denk.ik moet nog 11 weken wachten.dan ben ik er ook.
    kizz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Warner Beach

Overwinteringstrip

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2011

Final destination bereikt; Kaapstad!

26 Maart 2011

Roadtrip

19 Maart 2011

braai,braai,braai

13 Maart 2011

op safari

03 Maart 2011

Graskop, pancake capital of SA
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 67579

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: