Tropical kerst - Reisverslag uit Umzumbe, Zuid-Afrika van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu Tropical kerst - Reisverslag uit Umzumbe, Zuid-Afrika van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

Tropical kerst

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 December 2010 | Zuid-Afrika, Umzumbe

hoi hoi iedereen, allemaal n leuke kerst gehad hoop ik? Nou voor mij was deze editie (uiteraard) totaal ff wat anders! Sowieso werden me al de crappy Mariah Carey deuntjes bespaard, duurde de kerst maar 1 dag en was er in geen velden of wegen n denk te zien. Maarrrr, heb wel echt n leuke kerstdag gehad. Misschien kwam t omdat kerstavond er aardig had ingehakt, waggelde rond n uur of half 5 naar mn kamer, en zelfs daarbij moest iemand me helpen, zat er aardig doorheen. Werd 's morgens uiteraard weer te vroeg wakker, nog dronken, en er stonden volgens mij meteen mensen voor mn neus die ik in moest checken en rondleiden. Nou dat ging dus NIET, vergat de hele tijd wat ik de minuut ervoor had gezegd of gevraagd, verdwaalde voor de verandering ook weer es en heb ze zelfs de verkeerde dorm laten zien bedenk ik me nu weer hahaha!. Nouja, t waren toch maar Amerikanen..De rest van de dag in de keuken gestaan om het kerstdiner in elkaar te flanzen, wat n gebeuren is dat joh! ik dacht even wat snijwerk hier, kookwerk daar en hatseflats, maar dat ging hm niet worden. Was ook aardig gaar na die middag en kon de keuken niet meer zien. gelukkig was iedereen in dezelfde staat dus dat scheelde. Maar t zag er wel echt heel cool uit (zie Facebook) en t smaakte ook echt heul lekker, dus t was t waard. 's avonds weer barretje vol met gasten en vooral mensen uit de buurt en de nacht afgesloten met n trippie naar t strand om naar de zonsopgang te kijken, wat echt bizar mooi is! de zon komt hier op uit t water dus dat zie je op de achtergrond terwijl je op de voorgrond t water tegen de paar rotsen die daar liggen, ziet opspatten. 's ochtends even geslapen en 's middags naar de lokale kroeg geweest want daar moesten 2 jongens die hier ook vaak komen, spelen. Was ook weer erg gezellig,en daarna kwam de hele gang weer naar t hostel dus wederom feest. Al met al n topweekendje gehad. Entertainment zat ook wel goed want een van de gasten bleek een prostituee te zijn die t halve hostel vage aanbiedingen deed en vage dronken buien had en n ander mevrouwtje liep n hele avond rond met allerlei lepes op dr neus (jaja, zonder handen!)
Gisteren maar even n x op n normale tijd naar bed gegaan zonder tussendoor wakker te worden en even naar de bar te lopen om te kijken wat er loos was. t Wordt je veels te makkelijk gemaakt als je bed 10 passen van de tap staat..

  • 29 December 2010 - 06:31

    Linda:

    Hey meissie!!

    Ben blij om te horen dat je het naar je zin hebt gehad!! Ook al kost het soms wat moeite door alcohol gebruik ha ha.... En idd een tap op 10 stappen afstand?? Ha ha daar komt je baas nog wel achter......... Have fun! Ik ga nu lekker aan het werk.

    Liefs XXX

  • 29 December 2010 - 07:46

    Elise:

    Hey Waif!!

    Dat is weer eens iets anders he dan een witte kerst....
    Nogmaals ik heb je wel gemist met de kerst maar ben blij dat je het naar je zin hebt gehad. Wij ook trouwens. Was wel weer een dolle boel. Voor mij uiteraard niet;-)

    XXX

  • 02 Januari 2011 - 20:50

    Topper:

    jouw kerst klinkt goed!!
    bij linda thuis was er ook weer genoeg booze!
    de karaoke set was ook weer present en al hadden linda en ik de grootste lol met dat ding, ik vond het toch raar dat alle andere op de gang stonden met de deur dicht...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Umzumbe

Overwinteringstrip

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2011

Final destination bereikt; Kaapstad!

26 Maart 2011

Roadtrip

19 Maart 2011

braai,braai,braai

13 Maart 2011

op safari

03 Maart 2011

Graskop, pancake capital of SA
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 67678

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: