beter laat dan nooit... - Reisverslag uit Umzumbe, Zuid-Afrika van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu beter laat dan nooit... - Reisverslag uit Umzumbe, Zuid-Afrika van Marieke Kromhout - WaarBenJij.nu

beter laat dan nooit...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

04 Januari 2011 | Zuid-Afrika, Umzumbe

Iedereen nog gelukkig nieuwjaaaaar! alle handen voeten en hoofden nog op de juiste plekken? Hoop dat iedereen n leuk oud&nieuw heeft gehad zonder buikgriep zoals ik van velen al heb gehoord.
Hier was t druk, chaotisch, WARREM maar superleuk en gezellig! t begon allemaal al zo'n beetje de dag voor oudjaarsdag toen de meesten mensjes al binnenkwamen. Was druk, uiteraard kwam alles tegelijk aan, heel fijn was ook dat er wat overboekingen gedaan waren door het meisje wat voor mij hier werkte, nog meer gedoe, meer dan de helft ging meteen de bar in, wat dus ook tegelijkertijd nog bemand moest worden, veel gebel door SUKKELS die dachten op t laatste moment nog even een hutje te kunnen boeken (we hadden zelfs een wachtlijst)dus n hoop heen en weer gehobbel op gladde houten planken aangezien t de hele
dag regende en dat ook nog es op mn nog kapotte voetje! Was aan t einde van de dag ook behoorlijk gesloopt en toen moest het feest nog beginnen hehehe
Maar alles ging vlotjes,we hadden de versieringen op tijd af gekregen en t zag er echt cool uit, allerlei blacklight en kleurdingen opgehangen, dj draaide vet diepe
vage shit en iedereen had wel op de een of andere manier zn best gedaan met uitdossingen. Op n gegeven moment was t echt druk en aangezien t maar n smal barretje is was het n hoop om elkaar heen gedraai maar wel lache! Was wel weer even lekker om
echt actief te zijn zeg maar hehe. Tussendoor nog heen en weer geren om de bar op voorraad te houden, eten op tafel te gooien, te drinken en te roken,socializen met iedereen. Is denk ook de allereerste x dat ik niet volledig lam rondwaggelde op oud&nieuw, had t veels te druk. Maar al klinkt t allemaal n beetje stressie met n shift die 22 uur duurde, maar t was echt n top oud&nieuw! misschien wel de leukste
maar in ieder geval de speciaalste die ik ooit heb gehad.

De dagen erna waren nog steeds n beetje hectisch, personeel wat niet op kwam dagen, dingen gingen kapot, Gert was er niet meer om de show te runnen dus dat kwam n beetje
op mij neer, af en toe weer telang in de bar blijven hangen zodat er hier en daar wat slaaptekort optrad wat niet zo bevorderlijk was voor t humeurtje (AAARRRGGGHHH)) maarrrrr nu is eindelijk de rust wedergekeerd :D
Gister nog even n staartje vaagheid meegemaakt met een of ander lomp, dik,lelijk boers stel dat eerst 's avonds n heel verhaal tegen Eline ophing dat ze zo trots
waren om racist te zijn (wtf!?),ze alletwee daarna zo lam werden dat de vrouw 2 x viel op weg naar hun hutje en vervolgens n andere gast tot half 4 's nachts uit dr slaap
hebben gehouden met geruzie en daarna andere herrie-achtige geluiden waarvan je ws. de oorsprong niet van wil weten..de volgende dag zaten ze knetterlam in t kantoor om
uit te checken want ze zouden de volgende dag vroeg vertrekken (mooi, DAAAAG MONGOLEN, DAAAAAAAG!)en ik kon ze echt niet verstaan! Lekker stel dus,en even later kwam weer de gast die naast ze zat me vertellen dat de ruzie nu zo erg was dat ze de
vrouw de man hoorde slaan en dat er aardig wat rondgegooid-en geschreeuwd werd.
Aangezien ik de enige was die aanwezig was ging ik maar ff kijken, langzaam over de houten plankjes sluipend want ik had er niet echt veel zin in, maar gelukkig was t
stil, ws. elkaar knock out geslagen ofzo..
Ik geniet er nu nog van maar t zal wel niet zo lang duren. Eline en Andy die hier ook werkten vertrekken vanavond, Monica, mn vaste afternoon drink buddy die hier 2 weken verbleef is vanochtend weggegaan wat me achterlaat met gregor want Andy de eigenaar is er bijna nooit en Jesse ligt de hele dag op zn nest te stinken. t Schijnt dat Tylana, de (ex)vriendin/verloofde/whatever van Andy vanaf donderdag hier komt werken maar of dat nou zo'n vooruitgang is..Levert ws. wel weer nwe roddels op aangezien t eerst uit was, hij haar na n paar weken ten huwelijk vroeg, het 3 weken geleden weer uitging en ze nu opeens hier komt werken.En ook hoorde ik dat ze n golddigger is en anti-sociaal dus dat wordt nog wat.Verder ben ik nu echt, serieus, aan t detoxen geslagen. Ben onderhand volgens mij
weer formaatje Nieuw-Zeeland alleen valt t minder snel op aangezien ik de hele tijd in wikkelrokken en stretchmateriaal loop, en mn geheugen is nog erger dan t al was
dus tijd om op tijd naar bedje te gaan en niet die toen stappen te doen richting het donkere hol der verleiding ben benieuwd hoe lang dit gaat duren...

  • 04 Januari 2011 - 16:53

    Linda:

    Ach liefie....!!

    Heel veel suc6 met detoxen... met de bar op 10m afstand... Verder ben ik echt superblij dat je het zo naar je zin hebt!! Wij zijn inmiddels met de laatste stapjes van de camper bezig, dus het komt allemaal goed!! Ha ha... Nou chick have fun! And talk to you later!! Linda XXX

  • 04 Januari 2011 - 16:55

    Tigah:

    Beste wensen ouwe pijp!

  • 04 Januari 2011 - 20:53

    Joor:

    beste wensen mar!!!
    nou de kogel is door de kerk hoor, ik moet 14 jan mn sleutel inleveren :(
    en nog steeds heb ik geen nieuwe woning.
    succes met tylana, het zal wel weer lekkere roddels opleveren.
    enjoy!!
    Joor

  • 05 Januari 2011 - 07:48

    Elise:

    Whahahaha dus we kunnen weer tegen je zeggen dat je er gezond uit ziet!!! Ik ben benieuwd. Anders ga ik wel naast je staan joh als je terug bent, valt het helemaal niet op ;-)

    Ik ben benieuwd of het je gaat lukken met de verleidingen al daar.

    Succes waif!

    XXX

  • 05 Januari 2011 - 10:01

    Bettie:

    Hey Mariek!!

    Jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!

    xx Bettie

  • 11 Januari 2011 - 10:24

    Iloooo:

    Hey wijffie!

    De allerbeste afro wensjes voor dit nieuwe jaaaaaar!
    Ik heb genoten van je verhaal, haha, wat maak je een hoop mee!
    Geniet van het goede leven en die eeuwige soaps, heerlijk!
    Ow en je 'rust' voordat die meiden jouw kant op reizen, hihi.... ;-)

    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Umzumbe

Overwinteringstrip

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2011

Final destination bereikt; Kaapstad!

26 Maart 2011

Roadtrip

19 Maart 2011

braai,braai,braai

13 Maart 2011

op safari

03 Maart 2011

Graskop, pancake capital of SA
Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 67674

Voorgaande reizen:

20 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Alaska!

22 December 2013 - 10 Januari 2014

op avontuur naar Indonesie!

16 November 2010 - 03 April 2011

Overwinteringstrip

05 Januari 2010 - 29 Maart 2010

Patty en Marieke op expeditie!

01 Juli 2008 - 04 November 2008

Mijn eerste reis

08 April 2010 - 30 November -0001

Roadtripje door Noorwegen

Landen bezocht: